Facebook Pixel Ένα Κύπελλο γεμάτο... χρυσάφι
Ποδόσφαιρο
| 2011-05-07 13:45:00

Ένα Κύπελλο γεμάτο... χρυσάφι

Ένα Κύπελλο γεμάτο... χρυσάφι

Ο,τι ακριβότερο έχει να επιδείξει ο παγκόσµιος αθλητισµός σε επίπεδο συλλόγων είναι ο τελικός του Τσάµπιονς Λιγκ.

Η παρουσία στον ναό του ποδοσφαίρου των δύο δηµοφιλέστερων αυτή τη στιγµή οµάδων του κόσµου, της Μπαρτσελόνα και της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, γεννά προσδοκίες πως το συνολικό οικονοµικό όφελος του τελικού στις 28Μαΐου θα σπάσει το περσινό ρεκόρ των 351 εκατ. ευρώ!

Από το 2008 στη Μόσχα µέχρι πέρυσι στη Μαδρίτη τα κέρδη από τον τελικό παρουσιάζουν εντυπωσιακή άνοδο.

Σύµφωνα µε µελέτητης χορηγού τουΤσάµπιονςΛιγκ MasterCard, η ρωσική πρωτεύουσα είχε ωφεληθεί οικονοµικά από τον τελικό Τσέλσι - Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κατά 44,5 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των κερδών για τους συλλόγους και την ευρωπαϊκή οικονοµία έφτασε τα 260 εκατ. ευρώ.

Το ποσό αυτό εκτοξεύτηκε πέρυσι στα 351,5 εκατ. ευρώ – αύξηση 35%.

Η απόφαση του προέδρου της UEFA Μισέλ Πλατινίνα µετατοπίσει την ηµέρα διεξαγωγής του τελικού απότην Τετάρτη στο Σάββατο είχε ευεργετικές συνέπειες για τηνευρωπαϊκή οικονοµία, αφού αυξήθηκεο τζίρος από τα 75 στα 94 εκατ.

ευρώ – αύξηση 25%.

Οι φίλαθλοι έχουν πλέον µεγαλύτερη άνεση στις µετακινήσεις τους, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις ηµέρες διαµονής τους, γεγονός που συνεπάγεται µεγαλύτερη κατανάλωση στο εµπόριο.

Είναι χαρακτηριστικό πως από τα 26 εκατ. ευρώ που είχαν υπολογιστεί τα κέρδη της Αθήνας από τη φιλοξενίατου τελικού του 2007 το ποσόεκτοξεύτηκε πέρυσι στη Μαδρίτη στα 50 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 92%!

Εκτός από την έκρηξη στα οικονοµικά µεγέθη, παρουσιάστηκε και κατακόρυφη άνοδος του ενδιαφέροντος για το προϊόν από την Ασία, πουαυξάνει µε τη σειρά του τιςτηλεθεά- σεις.

Τον τελικό Μπαρτσελόνα - Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το 2009 στη Ρώµη παρακολούθησαν κατά µέσο όρο145,2 εκατ.

τηλεθεατέςσε όλοντον κόσµο, όταντο µέχρι πρόσφατα πλουσιότερο και δηµοφιλέστερο αθλητικό γεγονός, ο τελικός του αµερικανικού φουτµπόλ (Super Bowl),προσέλκυσε την ίδια χρονιά 106 εκατ. τηλεθεατές.

Η τηλεθέαση για τονπερσινό τελικό Ιντερ - Μπάγερν υπολογίστηκε στα 170 εκατ. τηλεθεατές!

Η αύξηση του ενδιαφέροντος για το ποδόσφαιρο είναι εντυπωσιακή και στις Ηνωµένες Πολιτείες. Η τηλεθέαση των πρώτων ηµιτελικών της φετινής διοργάνωσης ήταν διπλάσιασε σχέση µε πέρυσι.Οπως ανακοίνωσε το FOX Sports Media Group Networks, συνολικά 1,5 εκατ. τηλεθεατές προσέλκυσαν οι αγώνες που είναι κατά 93% περισσότεροι σε σχέσηµε το 2010! Τα εντυπωσιακά αυτά στοιχεία είναι η κύρια αιτία που οι χορηγοί σφάζονται στην ποδιά της UEFA για να τοποθετήσουν το λογότυπό τους δίπλα σε αυτό του Chamπons League.

Πέντε εταιρείεςπληρώνουν ετησίως από περίπου 16 εκατ.

ευρώ µε την προσδοκία πως η λαµπερή διοργάνωση θα γίνει το όχηµά τους για να εισέλθουν σε νέες αγορές ή να αυξήσουν τα ποσοστά τους σ’ αυτές που ήδη δραστηριοποιούνται.

Η ζυθοποιία Heineken για παράδειγµα, µια εκ των χορηγών της διοργάνωσης, διαπίστωσε ύστερα από σχετική έρευνα πως το 80% των φιλάθλων που παρακολουθούν αγώνες του Τσάµπιονς Λιγκκαταναλώνουν µπίρα. «Ετσι καταλάβαµε πως έχουµε το κατάλληλο ακροατήριο», λέει ο διευθυντής δραστηριοποίησης της φίρµας Χανς Ερικ Τούιτ. Καιεξηγεί: «Η Heineken κατέχειηγετικό ρόλο στις διεθνείς φίρµες µπίρας, αλλά κατέχει µόλις το 1% στην παγκόσµια αγορά του προϊόντος. Για να αυξήσουµε αυτό το ποσοστό πρέπει να κάνουµε πιο γνωστό το προϊόν µας και το Τσάµπιονς Λιγκ µάς δίνει αυτή τη δυνατότητα».

ΚΛΕΙ∆Ι Η ΑΣΙΑ
Μέσω του Τσάµπιονς Λιγκ οι χορηγοί στοχεύουν στην επέκτασή τους στην ασιατικήαγορά, η οποία δείχνει τεράστιοενδιαφέρον για τους αγώνες της κορυφαίας ευρωπαϊκήςδιοργάνωσης.

«Είµαστε Ευρωπαίοι, αλλά χρησιµοποιούµε τη διοργάνωσή µας για να επεκταθούµε. Το Τσάµπιονς Λιγκ είναι ένα σπουδαίο τηλεοπτικό προϊόν για την ασιατική αγορά», εξηγεί ο Ντέιβιντ Τέιλορ, υπεύθυνος των διοργανώσεων της UEFA.

Σε πρόσφατο τουρτου τροπαίου στη Μαλαισία 17.50

0 φίλαθλοι παρακολούθησαν τα events.

Στελέχη της τράπεζας Standard Chartered εκτιµούν πωςσύντοµα θαεπέλθει κορεσµός στις πωλήσεις προϊόντων που είναι συνδεδεµένα µε τα λογότυπα των συλλόγων και αν οι τελευταίοι θέλουννα διατηρήσουν τους υψηλούς ρυθµούς στα έσοδά τους, θα πρέπει να επεκταθούν στις αγορές της Κίνας και της Κορέας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Τσέλσι προσέλαβε εταιρεία για να προωθήσει την εικόνα του ισπανού επιθετικού της Φερνάντο Τόρες στην Ασία και µέσω αυτού να κατακτήσει την αγορά.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags