18/06/11 - 13:43

Ο ΠΑΟΚ είναι ανοιχτό βιβλίο

Το ότι μία ΠΑΕ όπως ο ΠΑΟΚ έπεσε δύο εκατ. ευρώ έξω, είναι κάτι που εύκολα μπορεί να «δικαιολογηθεί», αφού ο πρωταρχικός στόχος της δεν είναι το κέρδος, αλλά η διάθεση των εσόδων προς το όφελος και την εξέλιξη της ομάδας.

Ο ΠΑΟΚ είναι ανοιχτό βιβλίο
37.640views 0shares

Γράφει ο Σταύρος Κόλκας...

Στις 30 Ιουνίου θα γνωρίζουμε αν υπάρχει ή όχι το άνοιγμα, αν θα είναι μεγαλύτερο ή ακόμη το ίδιο.

Η ουσία είναι πως αυτό που δεν έκανε η διοίκηση Ζαγοράκη είναι να προβλέψει το έξοδα που θα μπορούσαν να προκύψουν στη διάρκεια της σεζόν.

Τα πρόστιμα, τα κεκλεισμένων των θυρών –ειδικά εκείνο με τον Ολυμπιακό στο Κύπελλο–, τα έξτρα πριμ προς τους παίκτες, η απόκλιση στην αρχική επένδυση για τον προπονητή και τους συνεργάτες του είναι οι λόγοι του ανοίγματος που παρουσιάστηκε.

Πολλοί αναρωτιούνται τι θα γινόταν αν ο ΠΑΟΚ δεν προχωρούσε στην Ευρώπη. Πρώτον, θα υπήρχε μεγαλύτερο άνοιγμα και, δεύτερον, δεν θα υπήρχε η προίκα της συμμετοχής στους ισχυρούς των κληρώσεων για το Γιουρόπα Λιγκ. Μία πενταετία ο ΠΑΟΚ μπορεί να εισπράττει χάρις στο φετινό του άνοιγμα. Το είπε ο Ζαγοράκης, αλλά πέρασε στα ψιλά. Ναι, το άνοιγμα θα μπορούσε να είναι μικρότερο, αν δεν έδινε πριμ ενός εκατ. ευρώ στην ομάδα για να μπει στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Μήπως όμως αυτό το… εκατομμυριάκι ξύπνησε μέσα στους παίκτες το θηρίο που κρυβόταν εντός τους;

Εικασίες μπορούμε να κάνουμε, λάθη δεν κάνουν μόνο οι... νεκροί, τρόποι για να μην υπάρχει άνοιγμα βρίσκονται αλλά είναι σκληροί, όμως όλα κρίνονται μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου. Και εκεί ο Ζαγοράκης, μαζί με τον Κωνσταντινίδη και βέβαια τον Λάζλο Μπόλονι, θα πρέπει να παρουσιάσουν ένα σύνολο ανταγωνιστικό, που θα μπορέσει να δώσει όραμα στο κοινό.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως ο ΠΑΟΚ πληρώνει την αδυναμία του στο να εκφράζεται συχνά, και στη θέση άμυνας που παίρνει όταν εκφράζεται δημοσίως.
Η ουσία λοιπόν της καθημερινότητας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι απλή. Είναι μία εταιρεία που δεν αποσκοπεί στο κέρδος, ξοδεύει αυτά που βγάζει και μπαίνει μέσα γιατί στην προσπάθειά της να είναι ανταγωνιστική, διαβάζει λίγο πιο... ρομαντικά τα νούμερα.

Πηγή: Εξέδρα

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK