13/01/11 - 09:08

Πού θα πάει αυτή η κατάσταση;

Παράνομη κρίθηκε από τα δικαστήρια η σημερινή 24ωρη απεργία των εργαζομένων στο Μετρό, τον Ηλεκτρικό, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Έρχονται πειθαρχικές κυρώσεις, οι συνδικαλιστές συνεχίζουν, ο κόσμος ταλαιπωρείται...

Πού θα πάει αυτή η κατάσταση;
34.775views 0shares

Μη χάσεις την ευκαιρία: Κάνε τώρα ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου στη μισή τιμή!

Από την πλευρά του υπουργείου γίνεται λόγος για επιβολή πειθαρχικών κυρώσεων σε όσους συμμετέχουν στις απεργίες.

Χθες πάντως ο υπουργός κ. Δημήτρης Ρέππας, παρουσίασε τις λεπτομέρειες του νέου νομοσχεδίου, το οποίο περιέχει μειώσεις δαπανών και μετατάξεις τύπου.

Από την πλευρά τους κανονικά προχωρούν στην 24ωρη απεργία που έχουν προγραμματιστεί για σήμερα οι συνδικαλιστές σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και λεωφορεία, ενώ ήδη εργαζόμενοι έχουν συγκεντρωθεί στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα προκειμένου να περιφρουρήσουν την απεργία.

Το Πρωτοδικείο στο οποίο προσέφυγε η διοίκηση της Μετρό, έκρινε παράνομη, τόσο τη στάση εργασίας από τις 9 χθες το βράδυ μέχρι και τη λήξη της βάρδιας, όσο και τη σημερινή 24ωρη απεργία.

Επίσης, το Μονομελές Πρωτοδικείο έκρινε παράνομες τις κινητοποιήσεις σε ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ, κάνοντας εν μέρει δεκτές τις προσφυγές των διοικήσεων, που ζητούσαν να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική.

Η απόφαση που θα αφορά την 24ωρη απεργία της Πέμπτης στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο αναμένεται να εκδοθεί αύριο από το Πρωτοδικείο του Πειραιά.

Πάντως κανονικά θα κινηθούν σήμερα τα τρένα του ΟΣΕ και του Προαστιακού, καθώς οι εργαζόμενοι προχώρησαν στην αναστολή της απεργίας που είχαν εξαγγείλει.

Κατά τη συνεδρίαση του χθεσινού Υπουργικού Συμβουλίου ο υπουργός παρουσίασε το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών για τις αστικές συγκοινωνίες. Το νομοσχέδιο προβλέπει, μεταξύ άλλων, διαγραφές χρεών, υποχρεωτικές μετατάξεις, εκ βάθρων αλλαγές στους κανονισμούς εργασίας και στις συμβάσεις, καθώς και συγχωνεύσεις φορέων.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, ο ΟΑΣΑ πλέον θα γίνει ένας Μητροπολιτικός φορέας και οι αρμοδιότητές του πλέον επεκτείνονται στην Περιφέρεια Αττικής.

Στις αρμοδιότητές του περιλαμβάνονται ο σχεδιασμός, η οργάνωση, ο προγραμματισμός και ο συντονισμός παροχής του συγκοινωνιακού έργου από όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Μάλιστα δημιουργούνται δυο φορείς, ένας για τα μέσα σταθερής τροχιάς ο οποίος θα περιλαμβάνει ΑΜΕΛ ΑΕ, ΗΣΑΠ ΑΕ και ΤΡΑΜ ΑΕ και ένας για τα οδικά μέσα ο οποίος θα αποτελείται από ΕΘΕΛ ΑΕ και ΗΛΠΑΠ ΑΕ.

Όπως αποφασίστηκε αναθεωρείται η τιμολογιακή πολιτική και επανεξετάζεται η περίοδος ισχύς του ενιαίου εισιτηρίου.

Στο μέλλον θα εκδίδεται διαφοροποιημένο εισιτήριο για ανάλογα με τις διαδρομές, αλλά και η αύξηση όλων τον κομίστρων.

ΠΗΓΗ: newsday.gr