28/03/11 - 18:33

Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 7-1!

Εντυπωσιακή η διαφορά των sms στήριξης του Ερασιτέχνη ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, με την αναλογία να φτάνει στο 7 προς 1 υπέρ των ερυθρόλευκων! Γιατί δεν συγκινήθηκαν οι πράσινοι;

Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 7-1!
33.955views 0shares

Η καμπάνια με τα sms στήριξης των τμημάτων της «μάνας του λόχου», ήταν μία… ευρεσιτεχνία του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού. Αυτός ήταν ο πρώτος σύλλογος που έκανε αυτή την καμπάνια, επί προεδρίας Μιχάλη Κίτσιου ακόμα και μετά τον μιμήθηκε ο Ολυμπιακός και ετοιμάζεται να το κάνει και η ΑΕΚ.

Τις πρώτες ημέρες, μάλιστα, η συμμετοχή των οπαδών του τριφυλλιού ήταν μεγάλη, καθώς δεν υπήρχε μέτρο σύγκρισης. Οι 3.000 μηνύματα που στάλθηκαν τις τρεις πρώτες ημέρες, είχαν θεωρηθεί επιτυχία από τους πράσινους. Ίσως και να ήταν, μάλιστα, αν δεν υπήρχε η ανάλογη προσπάθεια των ερυθρόλευκων.

Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι ο Ολυμπιακός έχει φτάσει περίπου τις 130.000 μηνύματα, την ώρα που οι πράσινοι (οι οποίοι έχουν αρχίσει πολύ νωρίτερα την προσπάθειά τους), βρίσκονται κάτω από τις 20.000! Ενώ, πρόσφατα... έγινε μία προσπάθεια για να ενισχυθεί η συγκεκριμένη καμπάνια, με τη συμμετοχή αθλητών από όλα τα τμήματα του συλλόγου, προκειμένου να προωθήσουν το κομμάτι των sms.

Οι πληροφορίες του σκύλου αναφέρουν ότι μόλις 7.700 ήταν τα μηνύματα που στάλθηκαν μετά από τη συνέντευξη Τύπου, στις 15 Μάρτη. Ένας αριθμός μικρός αν αναλογιστεί κανείς την αντίστοιχη συμμετοχή που υπάρχει γενικότερα στον Ολυμπιακό. Το πρώτο, άλλωστε, που έρχεται στο μυαλό καθενός, είναι το μέτρο σύγκρισης με τον αιώνιο…

Η αναλογία, δηλαδή, είναι στο 7 προς 1, καθώς τα πράσινα sms είναι λίγο περισσότερα από 17.000 ενώ τα ερυθρόλευκα κοντά στις 130.000! Να κάνουμε μία παρένθεση εδώ και να θυμίσουμε ότι συχνά-πυκνά οι οπαδοί των πράσινων κράζουν τους… Παναθηναϊκάρες μετόχους της ΠΑΕ, που δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη. Και έχουν δίκιο.

Μήπως, όμως, θα έπρεπε να έχουν κάνει πρώτα την αυτοκριτική τους, καθώς σχεδόν στο σύνολό τους δεν έχουν αξιωθεί να στείλουν ένα sms για την ενίσχυση του Ερασιτέχνη; Βέβαια, ας συνυπολογίσουμε ότι μιλάμε για δύσκολες εποχές όπως η σημερινή, που κάποιος μετράει και το ευρώ, ωστόσο στον Πειραιά το μετράνε λιγότερο;

Η συγκεκριμένη παρατήρηση, βέβαια, δεν αποτελεί δικαιολογία για την απροθυμία των μετόχων να βοηθήσουν οικονομικά την ομάδα. Ούτε «φορτώνει» αποκλειστικά στους οπαδούς το βάρος της οικονομικής ενίσχυσης του Ερασιτέχνη. Βοηθάει, όμως, ώστε να βγουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.

Να σημειώσουμε κάτι ακόμα: Η καμπάνια του Παναθηναϊκού είχε αρχίσει τον περασμένο Οκτώβρη (2010), ενώ του Ολυμπιακού στα μέσα του Φλεβάρη (2011). Οι πράσινοι, όμως, δεν έχουν προβάλει όσο οι Πειραιώτες την προσπάθειά τους και ίσως αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που έχουν μείνει πολύ, πολύ πίσω. Δεν είναι λίγοι οι οπαδοί, δηλαδή, που δεν ξέρουν ότι «τρέχει» η συγκεκριμένη καμπάνια στήριξης. Κάτι πάει να γίνει τώρα, με αφορμή τη συναυλία της Βίσση στο ΟΑΚΑ, αλλά φτάνει αυτό;

Επίσης, να πούμε ότι κάθε sms για τον Παναθηναϊκό, χρεώνει τον χρήστη 2,48 ευρώ, από τα οποία πηγαίνουν περίπου 2 ευρώ στο ταμείο του τριφυλλιού. Αντίστοιχα στον Ολυμπιακό η χρέωση είναι μόλις 1,28 ευρώ και στο ταμείο μπαίνουν 80 λεπτά.

Ακριβότερη η συμμετοχή των πράσινων, αποφέρει όμως και περισσότερα έσοδα. Αν και για την ώρα ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός από τη συγκεκριμένη διαδικασία είναι εξασφαλίσει μόλις 34.000 ευρώ (με βάση τα στοιχεία που παραθέσαμε), ενώ στον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό έχουν φτάσει ήδη στις 104.000.
 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ