11/01/11 - 00:41

Θιγμένο το ραδιόφωνο

Μεγάλη μείωση στη διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα ΜΜΕ. Tα επίσημα στοιχεία για το 2010.

Θιγμένο το ραδιόφωνο
56.763views 0shares

Το περασμένο έτος σημειώθηκε μείωση της τάξεως του 14,7% στη διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.(Επίσημα στοιχεία Media Services)
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση έφτασε τα 1,88 δις. ευρώ, έναντι 1,21 δις. ευρώ το 2009.

Μάλιστα η μείωση θα ήταν μεγαλύτερη στην περίπτωση που δεν συμπεριλαμβάνονταν τα έσοδα της “Χρυσής Ευκαιρίας”.

Μεγάλη πτώση παρουσίασε το ραδιόφωνο, η οποία έφτασε το 25%, ενώ ακολουθούν τηλεόραση (18%) και τα περιοδικά (16%). Σε ότι αφορά τις εφημερίδες κατέγραψαν πτώση 1,7%.

Ειδικότερα, στην TV, την πρώτη θέση είχε το Mega (175.134.699 ευρώ) και ποσοστό της συνολικής πίτας 30,03% (από 226.209.213 ευρώ και 31,65% το 2009), δεύτερος ήταν ο Antenna με 150.822.923 ευρώ και 25,86% (από 154.602.370 ευρώ και 21,63%), τρίτος ο... Alpha με 89.717.021 ευρώ και 15,38% (από 104.237.264 ευρώ και 14,58 %) και τέταρτο το Star με 80.120.902 ευρώ και 13,74% (από 118.803.121 ευρώ και 16,62 %).

Στην πέμπτη θέση ήταν το Alter με 58.266.765 ευρώ και 9,99% (από 78.733.355 ευρώ και 11,01% το 2009), η ΝΕΤ με 21.830.058 ευρώ και 3,74% (από 21.964.475 ευρώ και 3,07 %), η ΕΤ1 με 5.270.541 ευρώ και 0,9% (από 8.025.661 ευρώ και 1,12%) και η ΕΤ3 με 398.802 ευρώ και 0,07% (από 463.371 ευρώ και 0,06%).

ΠΗΓΗ: tvnea.blogspot.com
 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ