18/06/11 - 12:07

Οι ωραίες ιδέες φέρνουν έσοδα

Σκεφτόμουν τις προάλλες πόσο δύσκολη πρέπει να έχει γίνει η δουλειά των τμημάτων μάρκετινγκ του συνόλου των ΠΑΕ της Σούπερ Λίγκας. Γράφει ο Βασίλης Παπανικολάου.

Οι ωραίες ιδέες φέρνουν έσοδα
45.565views 0shares

Δεν ψυχοπλακώθηκα κιόλας, αλλά, να, εργαζόμενοι είναι και αυτοί και κανένας δεν δίνει σημασία στα προβλήματά τους.

Θα βγουν, λοιπόν, οι πωλητές καλοκαιριάτικα στην αγορά, με αυτές τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν, και θα προσπαθήσουν να πετύχουν τους «στόχους» που τους έχουν θέσει τα αφεντικά τους. Και αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να πείσουν τους διαφημιζόμενους ότι αξίζει να βάλουν λεφτά στις διαφημιστικές πινακίδες κάποιου γηπέδου, αξίζει να επενδύσουν μερίδιο απ' τον τζίρο τους στα μάτριξ των γηπέδων, αξίζει τέλος πάντων να εμπλακούν ή να παραμείνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Σε εκείνο που καταλήγω είναι το ελληνικό πρωτάθλημα δεν χρειάζεται πωλητές. Μάγους χρειάζονται οι ΠΑΕ στις συγκεκριμένες θέσεις. Τι και αν είσαι Ολυμπιακός, τι κι αν είσαι Παναθηναϊκός· ό,τι κι αν είσαι, για να βρεις σήμερα αξιοπρεπή διαφήμιση πρέπει «να φτύσεις αίμα». Πέρασαν οι καλές εποχές που οι ομάδες και οι εταιρείες έλεγαν «θέλω τόσα να σε βάλω στην Τούμπα» ή «θέλω τόσα για να σε βάλω δίπλα στον πάγκο της ΑΕΚ». Πέρασαν και δεν γυρνάνε. Υπάρχει όμως ένα «αλλά», το οποίο νομίζω ότι έχει κάποια αξία. Μπήκα στο επίσημο σάιτ του Ράλι Ακρόπολις (acropolisrally.gr) και έπαθα πλάκα απ' τους διαφημιζόμενους που υπάρχουν. Δεν λέω ονόματα, για να μη θεωρηθεί γκρίζα διαφήμιση, αλλά είναι αρκετές οι ελληνικές εταιρείες που βάζουν το όνομά τους δίπλα στον λογότυπο της διοργάνωσης και αξιόπιστες. Αρα, δεν είναι ότι εξαφανίστηκαν οι χορηγοί. Είναι ότι διαλέγουν καλά το προϊόν στο οποίο «θα μπουν».

Εψαχνα να βρω αν υπάρχει φέτος το καλοκαίρι κάποιο ποδοσφαιρικό γεγονός που θα μπορούσε να μου φανεί ενδιαφέρον αν ήμουν εγώ ο χορηγός. Και βρήκα. Το Αρης-Μπόκα Τζούνιορς, το οποίο πιθανότατα θα ξαναγίνει στο «Κλεάνθης Βικελίδης» ως ριμέικ του αξέχαστου φιλικού που είχε γίνει και το 2009. Το λέω και το πιστεύω. Αν ήμουν σε θέση υπεύθυνου μάρκετιγκ κάποιας εταιρείας, θα ζητούσα σήμερα κιόλας πληροφορίες για το όλο πρότζεκτ του Αρη. Διότι οι διαφημιζόμενοι τέτοιους ποδοσφαιρικούς αγώνες θέλουν.

Ποδοσφαιρικά ραντεβού που να εξελίσσονται σε γιορτή. Ποδόσφαιρο που να ταυτίζεται με γιορτινή ατμόσφαιρα και που μπορεί να χαρακτηριστεί εύκολα event. Σε τέτοιο ξεχωριστό γεγονός δίνουν τα λεφτά τους ευχαρίστως. Από γεγονότα «ποιος θα δείρει περισσότερο τον άλλον» απέχουν. Φυσικό δεν είναι; Θεωρώ ότι είναι περιττό να πω πως πρέπει να ακολουθήσουν και άλλοι το παράδειγμα του Αρη. Αν μπορούν, βεβαίως. Τα έσοδα σήμερα πρέπει να τα ψάχνεις με ωραίες ιδέες.

Πηγή: Εξέδρα

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ