Facebook Pixel Sportdog.gr | Για τρεις μέρες έκανε η Heineken® την Αθήνα την «Πόλη των Πρωταθλητών», με αφορμή τον τελικό του UEFA Champions League
Life
| 2018-06-04 11:59:00

Για τρεις μέρες έκανε η Heineken® την Αθήνα την «Πόλη των Πρωταθλητών», με αφορμή τον τελικό του UEFA Champions League

Sportdog Team
Για τρεις μέρες έκανε η Heineken® την Αθήνα την «Πόλη των Πρωταθλητών», με αφορμή τον τελικό του UEFA Champions League

ΑΘΗΝΑ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ: Ένα επικό ματς χρειάζεται μια επική προβολή, και για αυτό η Heineken® με το “City of Champions” συγκέντρωσε φιλάθλους από όλο τον κόσμο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα! Φέτος επιλέχθηκε η Αθήνα ως «Πόλη των Πρωταθλητών», για να προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία για τον τελικό του UEFA Champions League, μεταξύ της Ρεάλ Μαδρίτης και της Λίβερπουλ.

Το συναρπαστικό σαββατοκύριακο ξεκίνησε την Παρασκευή το βράδυ. Στην ταράτσα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, με θέα το λεκανοπέδιο της Αθήνας, εκλεκτοί καλεσμένοι και φίλαθλοι από όλο τον κόσμο απολάμβαναν μία Heineken όταν ο νικητής του 1998 UEFA Champions League, Φερνάντο Μοριέντες, έκανε την έκπληξη περνώντας μέσα από μια «τζαμαρία» από ζάχαρη! Έτσι, οι τυχεροί παρευρισκόμενοι συνομίλησαν μαζί του και τον ρώτησαν ποια από τις πρώην ομάδες του θα υποστήριζε.

Την επόμενη ημέρα του “City of Champions” ο Μοριέντες ξανασυναντήθηκε με τον Κριστιάν Καρεμπέ, τον πρώην συμπαίχτη του από την Ρεάλ Μαδρίτης στην παραλία του Bolivar! Με φόντο την Αθηναϊκή Ριβιέρα αναπόλησαν τη νίκη τους με 1-0 στο UEFA Champions League επί της φοβερής Γιουβέντους, που τότε είχε στην ενδεκάδα της τους Ζιντάν, Ντάβιντς και Ντελ Πιέρο. Η συνάντηση του Καρεμπέ με τους φιλάθλους ήταν γεμάτη αναμνήσεις, καθώς ο πρωταθλητής θυμήθηκε την εποχή που έπαιζε στον Ολυμπιακό.

Η κορύφωση του “City of Champions” ήταν η κινηματογραφική προβολή του αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης εναντίον της Λίβερπουλ στην καρδιά του ιστορικού Ζαππείου, με οικοδέσποινά την Έλενα Παπαβασιλείου. Η μοναδική αρχιτεκτονική του περιστυλίου συνδυάστηκε με προβολές 270ο, προσφέροντας ακόμα πιο συναρπαστικές ποδοσφαιρικές στιγμές.

Το Sportdog ήταν εκεί και οι εντυπώσεις που αποκόμισε είναι οι καλύτερες. Τα πάντα ήταν άψογα από τους ανθρώπους της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας και το όλο σκηνικό ήταν αμιγώς ποδοσφαιρικό. Δεν θα ήταν μάλιστα υπερβολή να πούμε ότι υπήρξαν στιγμές που νόμιζες ότι ήσουν μέσα στο γήπεδο. Η γιγαντοοθόνη "ερχόταν" μπροστά στα μάτια σου, τη στιγμή που σε κάθε μεγάλη ευκαιρία ή στα γκολ των δύο μονομάχων, τεράστιες γραμματοσειρές αριστερά και δεξιά της οθόνης περιέγραφαν τι ακολούθησε (GOAAAAAALLLL). 

Όσο για την φιλοξενία που έλαβαν οι 300 καλεσμένοι από όλο τον κόσμο της Heineken, τα λόγια είναι περιττά. Αναπαυτικά καθίσματα και πολυθρόνες ήταν απλά η εγγύηση για μια απολαυστική βραδιά γεμάτη happenings, χορευτικά, celebrities, ατέλειωτες μπύρες Heineken και βεβαίως εκλεκτά εδέσματα όλων των ειδών. Από ορεκτικά μέχρι "κυρίως" και για φινάλε γλυκά και παγωτά για όλα τα γούστα περίμεναν στο πλούσιο μπουφέ όσους είχαμε την τύχη να είμαστε προσκεκλημένοι της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Οι παραπάνω εκδηλώσεις έλαβαν μεγάλη προβολή και δημοσιότητα, τόσο από τα παραδοσιακά Μ.Μ.Ε., όσο και από τα social media, δίνοντας άλλη μία ευκαιρία προβολής της Αθήνας και της Ελλάδας ως δημοφιλείς προορισμούς.

Ο Φερνάντο Μοριέντες, πρώην παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και της Λίβερπουλ, είπε: «Οι φίλαθλοι πάντα έπαιζαν τεράστιο ρόλο στην ποδοσφαιρική καριέρα μου, οπότε η δυνατότητα να είμαι στην ίδια ομάδα με τη Heineken® και μαζί να κάνουμε έκπληξη στους φιλάθλους ήταν κάτι ξεχωριστό για μένα κι ελπίζω και για αυτούς. Ανυπομονώ να μοιραστούμε κι άλλες τέτοιες στιγμές την επόμενη σεζόν».

Ο Κριστιάν Καρεμπέ, πρώην παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και του Ολυμπιακού, ανέφερε: «Το να ξαναβρεθώ με τον πρώην συμπαίκτη μου Μοριέντες στην επέτειο των 20 χρόνων από την πρώτη μας νίκη στο UEFA Champions League μου ξύπνησε πολλές αναμνήσεις. Κάποιες φορές το ποδόσφαιρο είναι σαν χολιγουντιανή ταινία, με εκπλήξεις και ανατροπές, και ο φετινός τελικός προσέφερε ένα μεγάλο θέαμα, με την Ρεάλ Μαδρίτης ‘στέφεται’ ηρωική νικήτρια».

Η καμπάνια της Heineken® 2018 UEFA Champions League, “Share the Drama”, έχει ως στόχο να μοιραστεί τον ενθουσιασμό και τις «δραματικές» στιγμές που προσφέρει η κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση. Το “City of Champions”, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα προσφέρει στους οπαδούς την ευκαιρία να γνωρίσουν τους ήρωες που έχουν χαρίσει θρυλικές ποδοσφαιρικές στιγμές.

Συνολικά, η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει εκ νέου το μοναδικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, το οποίο είναι πολυδιάστατο και μπορεί να αγκαλιάσει διαφόρων ειδών προορισμούς και δραστηριότητες. Παράλληλα, η φετινή δράση αντικατοπτρίζει τη μοναδικότητα της Αθήνας ως ενός σημαντικού τουριστικού προορισμού και τις προοπτικές περαιτέρω ανάδειξης και ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος της πρωτεύουσας.

 

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags