Μετά τα συνεχόμενα οικονομικά σκάνδαλα με τα μεγάλα πρόστιμα σε πολύ γνωστές influencer της ελληνικής αγοράς των social media, στο στόχαστρο του υπουργείου Ανάπτυξης και των φορολογικών αρχών της ΑΑΔΕ έχουν μπει και οι λιγότεροι γνωστοί influencer του χώρου με την εφορία να ερευνά κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης από το οποίο μπορεί να έχουν αδήλωτα κέρδη.
Αυτό που ψάχνουν οι αρχές είναι οι «μαύρες» πωλήσεις, τα αδήλωτα εισοδήματα και οι «μαϊμού» επιχειρήσεις που μπορεί να στήνουν οι micro-influencers οι οποίοι μπορεί να πληρώνονται μικρότερα ποσά μεν για κάθε διαφήμιση στα social media τους, οι πληρωμές αυτές όμως δεν ακολουθούν πάντα τη νόμιμη οδό της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις