10/03/18 - 21:20

Έχει σχέση ο αυνανισμός με την καράφλα; – Ιδού οι απαντήσεις

Τι λένε οι θεωρίες;

Sportdog Team
Έχει σχέση ο αυνανισμός με την καράφλα; – Ιδού οι απαντήσεις
2.120views 0shares
Παναιτωλικός – Απόλλων και Πανιώνιος – Λεβαδειακός παίζουν στο νέο Pamestoixima.gr με ακόμα μεγαλύτερες αποδόσεις.

Πολλά λέγονται και γράφονται για την αυτοϊκανοποίηση και τα πιθανά οφέλη της ή τις «παρενέργειές» της στην υγεία. Πόσα από αυτά είναι αλήθεια όμως;

Ίσως έχει πάρει το αυτί σας ότι η αντρική αυτοϊκανοποίηση –και δη η συχνή– μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια μαλλιών. Ποια είναι λοιπόν η γνώμη των ειδικών επί του θέματος;

Περί αυτοϊκανοποίησης & τριχόπτωσης

Η πιο γνωστή θεωρία, σύμφωνα με το onmed, πίσω από τη σχέση αυτοϊκανοποίησης και τριχόπτωσης είναι η εξής: Το σπέρμα έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, οι οποίες αποτελούν βασικό δομικό συστατικό των μαλλιών. Έτσι, με κάθε εκσπερμάτιση το σώμα χάνει πρωτεΐνες που θα μπορούσε να αξιοποιήσει για την ανάπτυξη ή τη συντήρηση της τρίχας.

Πράγματι το σπέρμα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες (υπάρχουν περίπου 5 γραμμάρια πρωτεϊνών ανά 100 ml σπέρματος), με κάθε εκσπερμάτιση όμως απελευθερώνονται μόλις 3,3-3,7 ml σπέρματος, ποσότητα πολύ μικρή για να επηρεάσει έστω και λίγο την επάρκεια πρωτεϊνών στο σώμα.

Μια άλλη θεωρία λέει ότι η αυτοϊκανοποίηση οδηγεί σε αύξηση των επιπέδων της τεστοστερόνης, η οποία με τη σειρά της προκαλεί αύξηση των επιπέδων μιας άλλης ορμόνης (διυδροτεστοστερόνη - DHT) που ευθύνεται για την τριχόπτωση.

Η θεωρία αυτή καταρρίπτεται από μελέτη του 2001, η οποία είχε υποδείξει ότι η αποχή από την αυτοϊκανοποίηση είναι αυτή που οδηγεί σε αύξηση της τεστοστερόνης, συγκεκριμένα σε χρονικό διάστημα περίπου τριών εβδομάδων.

Από τα παραπάνω αποδεικνύεται λοιπόν ότι η υποτιθέμενη σχέση αυτοϊκανοποίησης και τριχόπτωσης δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένας (ακόμη) επίμονος σεξουαλικός μύθος.

Τα οφέλη της αυτοϊκανοποίησης για την υγεία

Η αυτοϊκανοποίηση είναι ένα υγιές κομμάτι της σεξουαλικής ζωής τόσο των αντρών όσο και των γυναικών που συνδέεται μάλιστα με θετικές επιδράσεις στη σωματική και την ψυχική υγεία. Μεταξύ άλλων, η αυτοϊκανοποίηση:

Συμβάλλει στην απελευθέρωση ντοπαμίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που ενεργοποιεί τα κέντρα της χαράς και της ανταμοιβής στον εγκέφαλο, μειώνοντας τα επίπεδα του στρες.

Βοηθά να απελευθερωθούν ενδορφίνες κατά την κορύφωση, οι οποίες μειώνουν το αίσθημα του πόνου.

Οδηγεί στην παραγωγή προλακτίνης, μιας ορμόνης που διευκολύνει τον ύπνο.

Ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει πιο γρήγορα λοιμώξεις, όπως ένα κρυολόγημα.

Μειώνει τον κίνδυνος καρκίνου του προστάτη στους άντρες, λόγω της συχνής εκσπερμάτισης.

Βελτιώνει την ποιότητα του σπέρματος ώστε να ενισχυθεί η αντρική γονιμότητα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ