25/04/19 - 10:24

Αυτή η νηστίσιμη συνταγή τα σπάει - Ο,τι πρέπει για τη Μεγάλη Εβδομάδα

Φασολάκια πλατιά με πολύχρωμες πιπεριές και πλιγούρι.

Sportdog Team
Αυτή η νηστίσιμη συνταγή τα σπάει - Ο,τι πρέπει για τη Μεγάλη Εβδομάδα
381views 0shares

Όπως όλα τα πλήρη δημητριακά, το πλιγούρι βρίσκεται στη βάση της διατροφικής πυραμίδας που προτείνει η σύγχρονη επιστήμη της διατροφής. Παρότι μάλιστα συνηθίζεται σε σαλάτες, είναι ένα υλικό που αξιοποιείται θαυμάσια και σε λαδερά ή μαγειρευτά πιάτα, αντικαθιστώντας κατά περίπτωση το ρύζι ή τα ζυμαρικά.

Φασολάκια πλατιά με πολύχρωμες πιπεριές και πλιγούρι

Υλικά: 1 ½ φλιτζάνι Πλιγούρι Fytro • 1/2 κιλό φασολάκια πλατιά, καθαρισμένα • 1 κρεμμύδι ξηρό, ψιλοκομμένο • 1 κρεμμυδάκι φρέσκο, ψιλοκομμένο • 1 σκελίδα σκόρδο, ψιλοκομμένη • 2 πιπεριές γλυκές, 1 κόκκινη και 1 πορτοκαλιά, ψιλοκομμένες • 2 καρότα κομμένα σε κύβους ή ροδέλες • 2/3 φλιτζανιού ελαιόλαδο • 3 φρέσκες ντομάτες χωρίς φλούδες και σπόρους ψιλοκομμένες • 1-2 κουταλιές της σούπας δυόσμος ή μαϊντανός ψιλοκομμένος

Εκτέλεση: 1. Ζεσταίνετε σε κατσαρόλα το ελαιόλαδο και σοτάρετε το ξηρό κρεμμύδι, τις πιπεριές, τα καρότα και το σκόρδο. Προσθέτετε τα φασολάκια και συνεχίζετε το σοτάρισμα 5’-6’. Ρίχνετε τις ντομάτες, λίγο νερό και αλατοπίπερο και βράζετε 30’, μέχρις ότου εξατμισθούν τα υγρά και μείνουν τα λαχανικά με τη σαλτσούλα τους. Αν χρειαστεί ενδιάμεσα προσθέτετε λίγο νερό ακόμη. 2. Ετοιμάζετε το πλιγούρι σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας του, βράζοντάς το σε νερό και αφήνοντάς το για λίγο εκτός φωτιάς να φουσκώσει. Σερβίρετε το πλιγούρι μαζί με τα λαχανικά και τη σάλτσα τους, αφού γαρνίρετε με το φρέσκο κρεμμυδάκι και λίγο δυόσμο ή μαϊντανό.

ΠΗΓΗ: icookgreek.com


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ