Αφενός για να τιμήσει τα 70 χρόνια ύπαρξης του λόγκο- Φερράρι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Όταν η ιταλική ομάδα πρώτο κέρδισε τους αγώνες N.A.R.T. (North American Racing Team), πρώτα με τον Ασκάρι, ύστερα με τον Σούρτιζ, που φορούσαν, για γούρι, γαλάζιο κράνος, ενώ είχαν ζητήσει και μία πινελιά γαλάζιου στη μούρη του αυτοκινήτου.

 

 Αφετέρου γιατί οι συγκεκριμένες, γαλάζιες αποχρώσεις, το «Azzurro La Plata» και το «Azzurro Dino» ήταν, όσο και αν φαίνεται περίεργο οι αγαπημένες του Έντσο Φερράρι, ιδρυτή της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας. Αποχρώσεις γαλάζιου χρησιμοποιήθηκαν τόσο στο αυτοκίνητο του αυστριακού Νίκο Λάουντα, το ’73, όσο του Ελβετού Κλέι Ρεγκατσόνι, το ’74 και έκτοτε επικράτησε αποκλειστικά το κόκκινο το οποίο είναι και παγκόσμια πατενταρισμένο ως μοναδικό, «Κόκκινο της Φερράρι».