07/11/14 - 21:42

«Το έχουμε ζητήσει επανειλημμένα»

Άμεση απάντηση έδωσε στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΓΓΑ η ΚΑΕ Παναθηναϊκός σχετικά με το ζήτημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο ΟΑΚΑ, τονίζοντας πως το αίτημα έχει ζητηθεί επανειλημμένα

«Το έχουμε ζητήσει επανειλημμένα»
23.006views 0shares

Συγκεκριμένα, κύκλοι της «πράσινης» ΚΑΕ επισήμαναν ότι η διοίκηση του Παναθηναϊκού «έχει αποδεδειγμένα και με κάθε επισημότητα ζητήσει την παράδοση για λειτουργία του συστήματος ελέγχου εισόδου ήδη από τον Ιούλιο του 2012 και έπειτα με επανειλημμένες επιστολές και συναντήσεις».

Κατόπιν, οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» ξεκαθαρίζουν: «ακριβώς επειδή η ΓΓΑ προέβαλε νομικά και πραγματικά κωλύματα για την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία του, εξαντλήθηκε η συζήτηση για τις "πιθανές εναλλακτικές λύσεις", τις οποίες τώρα εκ νέου καλεί να εξεταστούν»

Καταλήγοντας, από πλευράς των ανθρώπων της ΚΑΕ εκφράστηκε η απαίτηση για άμεση επίλυση του προβλήματος, με τους «πράσινους» να σημειώνουν: «εν πάση περιπτώσει, επειδή η επίλυση του ζητήματος αποτελεί μονόδρομο, μετά από την τοποθέτηση της ΓΓΑ, αναμένουμε στον επόμενο αγώνα τα τουρνικέ να λειτουργούν και όπως πρέπει».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ