13/01/19 - 00:21

Σχόλιο... φωτιά για την εμφάνιση του ΠΑΟ: «Ας μιλήσουμε για χόκεϊ και βελάκια - Τι άλλαξε ο Πιτίνο»

Άγριο «κράξιμο» για όσα έγιναν στη Βαρκελώνη.

Sportdog Team
Σχόλιο... φωτιά για την εμφάνιση του ΠΑΟ: «Ας μιλήσουμε για χόκεϊ και βελάκια - Τι άλλαξε ο Πιτίνο»
1.748views 0shares

Παναθηναϊκός - Ρικ Πιτίνο: Ο Παναθηναϊκός πάλεψε, αλλά τελικά γνώρισε την ήττα με 68-79 στην Βαρκελώνη από την Μπαρτσελόνα, σε ένα παιχνίδι που οι Καταλανοί είχαν περισσότρα επιθετικά ριμπάουντ από ότι αμυντικά ριμπάουντ οι "πράσινοι". Το συγκεκριμένο στατιστικό ήταν και αυτό στο οποίο στάθηκε ο Γιώργος Συρίγος στο σχόλιό του στον Sport24 Radio 103.3 για την ήττα του "τριφυλλιού".

"Σε 23 διεκδικήσεις κάτω από το καλάθι του Παναθηναϊκού και η Μπαρτσελόνα παίρνει τις 12 και συζητάμε αν θα μπορούσε να κερδίσει. Ο Παναθηναϊκός έχει κάνει μία υπέρβαση, έχει βγάλει τον καλύτερό του εαυτό, έχει σκληράδα και αντίδραση, γιατί είναι δύσκολο να ξέρεις ότι παίζεις καλά και να βλέπεις τον αντίπαλο να σου φεύγει μέσα σε 2 λεπτά και να έχεις το σθένος να πατήσεις τα πόδια σου. Και χαντακώνεσαι από αυτό το πράγμα. Μετά από αυτό ας μη μιλήσουμε άλλο για μπάσκετ, ας μιλήσουμε για... χόκεϊ και βελάκια" τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Συρίγος για αυτό το τρομερό στατιστικό, που υποχρέωσε τον Ρικ Πιτίνο να δώσει... σόου στην συνέντευξη τύπου όταν έκανε αναπαράσταση μίας μάχης για ριμπάουντ!

Ο Γιώργος Συρίγος παραδέχθηκε τα θετικά του Παναθηναϊκού, ωστόσο δεν γινόταν να μην υπερτονίσει ξανά την σημασία των χαμένων αμυντικών ριμπάουντ:  "Ο Παναθηναϊκός ήταν σοβαρός, πειθαρχημένος και έχει παίξει άμυνα σχεδόν για όσκαρ και αυτό αποτυπώνεται στο γεγονός ότι εκεί που τον παίρνει η κατηφόρα και από εκεί που έχει περάσει μπροστά βρίσκεται πίσω με -11, έχει το σθένος να φέρει το ματς στα ίσα.  Δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνεις αυτά στο γήπεδο αν δεν έχεις τα βασικά: Συγκέντρωση, άμυνα και όλα τα υπόλοιπα.

Όταν όμως σε ένα τέτοιο κλειστό παιχνίδι, που λογικά είναι κάτω από τις 72 κατοχές, σε έναν αργό ρυθμό, έχεις 11 αμυντικά ριμπάουντ και ο αντίπαλος 12 επιθετικά, δηλαδή σε σύνολο 23 διεκδικήσεων η Μπαρτσελόνα παίρνει ένα περισσότερο ριμπάουντ στην καρδιά της ρακέτας του Παναθηναϊκού, καληνύχτα, καλό Πασχα και πάμε να ασχοληθούμε με κάτι άλλο και όχι με μπάσκετ. Ό,τι και να πούμε από εκεί και πέρα, αυτό το νούμερο είναι εξωπραγματικό. Είναι σαν να λέμε αν το κάνουμε αναγωγή σε ατομικά στατιστικά, ότι ένας παίκτης έχει σημειώσει 135 πόντους. Είναι σαν να λέμε ότι ένας παίκτης κατέβασε 64 ριμπάουντ ή ότι έδωσε 37 ασίστ. Αυτό είναι όταν μία ομάδα παίρνει ένα επιθετικό ριμπάουντ περισσότερο από ότι αμυντικά ριμπάουντ της άλλης ομάδας.

Οι παθογένειες του Παναθηναϊκού αναδεικνύονται με έναν αναμφισβήτητο τρόπο. Λύνει τόσα σοβαρά προβλήματα που τον απασχολούν, όπως ο έλεγχος του ρυθμού, η σκληράδα και η πειθαρχεία εκτός έδρας. Τα έκανε όλα τα βασικά και τα 10 και το 11ο δεν το κάνει σε τέτοιο βαθμό, που ακυρώνει τα υπόλοιπα 10".

Κλείνοντας, ο Γιώργος Συρίγος σχολίασε και το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκος άλλαξε την άμυνά του και πλέον δεν παίζει με αλλαγές στα σκριν, κάτι ωστόσο που δεν άλλαξε τίποτα στον τομέα των ριμπάουντ: "Σαφέστατα στην άμυνα με αλλαγές όταν δεν παίζεις σκληρά και ομαδικά θα το πληρώσεις, επειδή πάνω στις αλλαγές βρίσκεται ένας κοντός να μαρκάρει έναν ψηλό. Όμως, αυτό ήταν ένα πολύ ωραίο τέχνασμα για να σκεπάσουμε την αλήθεια. Τι φταίει η άμυνα με αλλαγές όταν απόψε είδαμε τέτοια ζημιά. Είναι καθαρά θέμα συγκέντρωσης, θέλησης και ικανότητας.

Για να το καταλάβει ο κόσμος, 23 διεκδικήσεις κάτω από το καλάθι και χωρίς άμυνα με αλλαγές σημαίνει ότι δεν βρέθηκε 15 φορές ο κοντός να προσπαθεί να πάρει ριμπάουντ από τον ψηλό. Απόψε ήταν ψηλό με ψηλό τουλάχιστον την 21 από τις 23 φορές ή γενικά ισοϋψείς και μάλιστα με ξεκάθαρο το πλεονέκτημα της άμυνας, όταν με ένα μπλοκ άουτ απλώς η μπάλα σκάει μπροστά σου και πήραν ενα ριμπάουντ λιγότερο. Η ομάδα έχει θέμα δομικό και απόψε αποδεικνύεται με τον πλέον περίτρανο τρόπο. Έκανε όλα τα βασικά με βαθμό από 9 και πάνω, του έμεινε ένα και το εκανε τόσο λάθος που ακύρωσε και τα υπόλοιπα".


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ