«Καλά νέα. Θα μείνω εκτός μονάχα για λίγες μέρες. Μικρό το πρόβλημα. Ακόμα καλύτερα νέα. Είμαστε μόλις 5 «7»; βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο. Και ακόμα δεν έχουμε κάνει ούτε ένα τελειο παιχνίδι. 19 ματς απομένουν. Όλα διακυβεύονται, πάμε να το πάρουμε», ανέφερε στο μήνυμά του, στα social media, ο Μολίνς...