Δραματική είναι η κατάσταση στα οικονομικά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, καθώς οι υπάλληλοί της είναι απλήρωτοι εδώ και έξι μήνες.

Μεδ τον πρόεδρο της ΠΑΕ να ενημερώνει ότι εντός της ημέρας θα τους καταβληθεί ένας μισθός και θα γίνει προσπάθεια την επόμενη εβδομάδα να πάρουν ακόμα έναν!

Αυτή την ώρα, ο κύριος Κωνσταντίνου έχει επαφή με τους ποδοσφαιριστές του συλλόγου...