Το ΑΣΕΑΔ δικαίωσε τον Ολυμπιακό και έσβησε την τιμωρία των δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών που του είχε επιβληθεί για επεισόδια στους περσινούς τελικούς.

Οι «ερυθρόλευκοι» πέρυσι είχαν τιμωρηθεί για επεισόδια έξω από το ΣΕΦ, πριν από τον τελικό με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ, με δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών.

Ωστόσο, προσέφυγαν στο ΑΣΕΑΔ, για να σβηστεί η ποινή και δικαιώθηκαν, όπως έγινε γνωστό από τον ΕΣΑΚΕ.

Έτσι, ο Ολυμπιακός θα παίξει κανονικά με τον κόσμο στο πλευρό του στα ματς με τον Χολαργό για το Κύπελλο Ελλάδας και το πρωτάθλημα.