28/12/13 - 00:09

Τα διαφημιστικά έσοδα του Μουντιάλ "στοίχημα" για ΝΕΡΙΤ!

Απ' την στιγμή που σύντομα τη ΝΕΡΙΤ θα την πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ πρέπει να αρχίσει να κινείται και στην λογική των εσόδων που πρέπει να έχει από προγράμματα της. Και για να μην γελιόμαστε (και ξεγελιόμαστε...) ο μοναδικός (τουλάχιστον αυτή την στιγμή) τομέας, στον οποίο ο δημόσιος φορέας μπορεί να διεκδικήσει έσοδα είναι ο αθλητικός, με αποκορύφωμα τις μεταδόσεις της τελικής φάσης του Μουντιάλ (όσων κάνει) και των εκπομπών, τις οποίες θα βγάλει.

Τα διαφημιστικά έσοδα του Μουντιάλ "στοίχημα" για ΝΕΡΙΤ!
45.175views 0shares

Με το που θα μπει το 2014, θα ξεκινήσει, δειλά-δειλά να κλείνει ο διαφημιστικός χρόνος και ειδικά στα παιχνίδια της Εθνικής μας στη φάση των ομίλων κόντρα σε Κολομβία, Ιαπωνία και Ακτή Ελεφαντιστού. Το "στοίχημα" που προκύπτει, λοιπόν, είναι το κατά πόσο θα μπορέσουν στη ΝΕΡΙΤ να έχουν στο τέλος τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα, για μία διοργάνωση που ούτως ή άλλως αποτελεί "φιλέτο".

Όπως έγραψε ο "σκύλος" σε πρόσφατο ρεπορτάζ, η ΔΤ (προπομπός της ΝΕΡΙΤ) αύξανε τα κέρδη της στην πώληση του διαφημιστικού χρόνου στις μεταδόσεις των αγώνων των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ, καθώς αυτοί προχωρούσαν. Και η μετάδοση της ρεβάνς του Ολυμπιακού στο Μάντσεστερ θα είναι σίγουρα η καλύτερη (απ' το κλείσιμο της ΕΡΤ και μετά) στιγμή του δημόσιου φορέα στον τομέα των διαφημιστικών εσόδων.

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ