Facebook Pixel Για την ΑΕΚ δεν είχε;
| 2012-09-24 14:12:00

Για την ΑΕΚ δεν είχε;

Για την ΑΕΚ δεν είχε;

Ο πρώην μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Πέτρος Παππάς ετοιμάζει δυναμικό come back στο χώρο της ναυτιλίας. Την Ένωση, πάντως, την παράτησε...

Αναλυτικά το δημοσίευμα της οικονομικής ιστοσελίδας capital.gr αναφέρει:

"Δυναμικό comeback στην απευθείας πλοιοκτησία πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα ο Έλληνας εφοπλιστής Πέτρος Παππάς, ενώ παράλληλα μεταβίβασε τα συμφέροντά του στην εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή Star Bulk Carriers που τελεί υπό το management του Σπύρου Καπράλου, στα παιδιά του.

Με βάση τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας και όσα αναφέρουν ναυλομεσίτες, ο πλοιοκτήτης, ευρέως γνωστός στην ελληνική κοινή γνώμη και από την συμμετοχή του στα διοικητικά της ΑΕΚ και την αποπληρωμή δανείου της ύψους 7 εκατομμυρίων στην Morgan Stanley πέρυσι, έχει αγοράσει 7 ποντοπόρα τα οποία και έχει εντάξει υπό την ομπρέλα της Oceanbulk.

Επιπλέον σε δημόσιες δηλώσεις του εμφανίζεται διατεθειμένος να προβεί σε εξαγορές σε όλους τους τύπους των πλοίων, τόσο φορτηγών και δεξαμενοπλοίων όσο και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η επιθετική αυτή επιστροφή του στις αγορές σηματοδοτεί την ενεργοποίηση ενός ακόμα μεγάλου ονόματος μέσα στην κρίση σε μια ένδειξη ότι οι τιμές των πλοίων έχουν πλησιάσει, ενδεχομένως, τα χαμηλά τους.

Ο εφοπλιστής πέραν της εισηγμένης, πρακτικά απείχε από την πλοιοκτησία επί σειρά ετών. Αγόρασε πρόσφατα το 181.400 τόνων Orient Vega ναυπήγησης 2011 έναντι $37 εκατ. όπως και το υπό παράδοση φορτηγό supramax Maiden Voyage από τα ναυπηγεία της Kawasaki Heavy Industries έναντι $27 εκατ.

Παράλληλα έχει αποκτήσει τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς διυλισμένων πετρελαιοειδών, σύμφωνα με δηλώσεις του στην επιθεώρηση TradeWinds, τα οποία έχει αφήσει στην διαχείριση τρίτων εταιρειών καθώς δεν έχει ακόμα ανασυστήσει διαχειρίστρια εταιρεία υπό τον έλεγχό του.

Αυτό εκτιμάται ότι θα είναι το επόμενο βήμα του όταν ολοκληρωθεί η συγκρότηση του νέου στόλου που αποκτά.

Τα 4 δεξαμενόπλοια είναι τα Northern Light (2006), Northern Ocean (2005), Axelotl (2004) και Laima (2003) τα οποία και απέκτησε σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές έναντι συνολικού τιμήματος της τάξης των 110-120 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η στρατηγική ολικής επαναφοράς στην ενεργό πλοιοκτησία έγινε έκδηλη και στην διαδικασία εξαγοράς της σιγκαπουριάνικης ναυτιλιακής FR8, που δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς πετρελαιοειδών στην οπό τελικά δεν προχώρησε, ενδεχομένως λόγω υψηλού τιμήματος αναφέρουν ναυτιλιακοί κύκλοι.

Ο Έλληνας εφοπλιστής ουσιαστικά αποσύρθηκε από την ενεργό ιδιωτική πλοιοκτησία το 2005 πουλώντας το στόλο του και έκτοτε συμμετείχε μόνο στην αγορά δύο φορτηγών capesize το 2010 τα οποία και πούλησε μετά από λίγο στην τιμή που τα απέκτησε στην εισηγμένη Star Bulkers της οποίας είναι και πρόεδρος. Η εισηγμένη διαχειρίζεται 14 ποντοπόρα φορτηγά.

Στις 19 Σεπτεμβρίου ο εφοπλιστής ανακοίνωσε στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς πως μεταβίβασε όλες τις κοινές μετοχές ιδιοκτησίας του, στα δύο του παιδιά, Μιλένα και Αλέξανδρο, τα οποία έλαβαν έκαστο 3 εκατομμύρια μετοχές ή 3,7% της εταιρείας".

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags