Τότε ο αμερικανικός κολοσσός αθλητικών ειδών καλούνταν να σχεδιάσει ένα ζευγάρι παπούτσια, με δυνατότητες που θα παρέπεμπαν στο μακρινό και τεχνολογικά προηγμένο μέλλον. Τα Nike Mag μάγεψαν τους λάτρεις του είδους και πλέον αποτελούν… πραγματικότητα. Με αφορμή την ημέρα Back to the Future -από την ταινία «Back to the Future ΙΙ» όπου ο Μάρτι ΜακΦλάι ταξιδεύει στην 21η Οκτωβρίου του 2015- η Nike πραγματοποίησε μια ξεχωριστή παράδοση στον πρωταγωνιστή της ταινίας Μάικλ Τζ. Φοξ: ένα ζευγάρι πραγματικά Nike Mag!
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα αθλητικά παπούτσια από το μέλλον που δένουν μόνα τους, αναμένεται να διατεθούν την άνοιξη του 2016 σε περιορισμένο αριθμό μέσω δημοπρασίας. Τα έσοδα θα προσφερθούν στο Ίδρυμα Μάικλ Τζ. Φοξ για την Έρευνα της νόσου Πάρκινσον, που δημιούργησε το 2000 ο ίδιος ο ηθοποιός ο οποίος πάσχει από την νόσο. «Αν και το όλο πρότζεκτ ξεκίνησε ως μέρος μιας ταινίας επιστημονικής φαντασίας, είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε να κάνουμε την φαντασία πραγματικότητα» δήλωσε ο αντιπρόεδρος δημιουργικών προγραμμάτων του αμερικανικού κολοσσού, Τίνκερ Χάτφιλντ.
Τα φουτουριστικά αθλητικά παπούτσια, πέρα από τον εντυπωσιακό φωτισμό, διαθέτουν ένα καινοτόμο σύστημα «αυτόματου» δεσίματος των κορδονιών στο πάτημα ενός κουμπιού. Το μυστικό κρύβεται στα καινοτόμα κορδόνια ή αλλιώς power laces. Το μόνο που έχει να κάνει ο κάτοχος των προηγμένων παπουτσιών είναι να τα φορέσει στα πόδια του και στην συνέχεια να πατήσει το ειδικό κουμπί στο πλάι το οποίο επιτρέπει στα κορδόνια να σφίγγουν, αγκαλιάζοντας ιδανικά το πόδι του.
«Πρόκειται για μια τεχνολογία που θα μπορούσε να ωφελήσει ιδιαίτερα τους αθλητές» αναφέρει από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Nike, Μαρκ Πάρκερ. H εταιρεία αθλητικών ειδών θεωρεί ότι η τεχνολογία των power laces βρίσκεται ακόμα στην αρχή και ότι στην παρούσα φάση δοκιμάζονται σε μια ευρεία γκάμα αθλημάτων. Στόχος της εταιρείας είναι να επενδύσει σε κάτι τέτοιο, το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει το μέλλον των αθλητικών παπουτσιών – τουλάχιστον για την ώρα.
«Το όραμά μας για το μέλλον έγινε πραγματικότητα. Ένα προϊόν που ζωντανεύει και προσφέρει στον καταναλωτή άνεση όταν εκείνος την ζητήσει ή ένα προϊόν το οποίο αισθάνεται τις ανάγκες του και προσαρμόζεται στα μέτρα του βρίσκεται καθοδόν» καταλήγει ο Μαρκ Πάρκερ.
πηγή: in.gr