«Στις ακρίβειας τον καιρό» οι Έλληνες καταναλωτές, προσπαθούν να βρουν λύσεις, ώστε να βγάλουν πέρα τον μήνα καθώς οι υποχρεώσεις τρέχουν. «Το πρώτο πράγμα που κόβει ο κόσμος όταν ζορίζεται οικονομικά είναι η ψυχαγωγία. Στη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές οι επισκέψεις των πελατών έχουν περιοριστεί κατά 15% – 20%, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει και το 70%. Το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα που δείχνει ότι η εστίαση αντιμετωπίζει προβλήματα είναι ότι γεγονός ότι τα μαγαζιά αλλάζουν συνέχεια χέρια» αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Εστιατόρων Ψητοπωλών και Καφέ-μπαρ Θεσσαλονίκης, Γιάννης Φιλοκώστας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ