Την ανακοίνωση μιας νέας Στρατηγικής Μάρκας και το πρώτο νέο εταιρικό μήνυμα .
Την παγκόσμια πρεμιέρα του MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT, που ενσαρκώνει τη νέα στρατηγική
1917 –2017
Η Mitsubishi Motors γιορτάζει φέτος την 100η επέτειο του Model-A, του πρώτου μοντέλου της Mitsubishi και του πρώτου Ιαπωνικού αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε με κριτήριο τη μαζική παραγωγή. Το Model-A προετοίμασε το δρόμο για τους φιλόδοξους στόχους της Mitsubishi να διερευνήσει νέους τομείς στο χώρο της αυτοκίνησης και να πιέσει τα όρια της μηχανολογίας για τα επόμενα 100 χρόνια …
… Από το πρωτοποριακό 4-wheel-drive PX33 το 1936, μέχρι την έναρξη της έρευνας & εξέλιξης (R&D) της ηλεκτροκίνησης το 1966,
… Από πολυάριθμες μηχανολογικές καινοτομίες (βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού, αντικραδασμικοί άξονες κινητήρων, Super-All Wheel Control…) μέχρι ατελείωτες δοκιμές ικανοτήτων & αξιοπιστίας μέσω κορυφαίων αγωνιστικών διοργανώσεων με τα Pajero και Lancer Evolution
… Από την διερεύνηση αχαρτογράφητων περιοχών (Outlander PHEV το 2012) μέχρι την καθιέρωση συστημάτων παρακολούθησης ποιότητας σε αναδυόμενες αγορές (XPANDER το 2017)
… Από το 1917 μέχρι το 2017 και ακόμα παραπέρα
Ανανεωμένη Στρατηγική Μάρκας
Στο πλαίσιο μιας πλήρους ανανέωσης της Μάρκας – η πρώτη σε επίπεδο τόσο ολοκληρωμένης εταιρικής προσπάθειας επί δύο δεκαετίες σχεδόν – η MMC ξεκίνησε μία διεξοδική διαδικασία, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την πλούσια και μοναδική κληρονομιά όσο και τα φιλόδοξα σχέδιά της για το μέλλον, προκειμένου να καταρτίσει μία στρατηγική που πηγάζει από την ουσία της Μάρκας και ικανοποιεί τις φιλοδοξίες όλων των ενδιαφερομένων – των Οδηγών της– εντός και εκτός της Εταιρίας.
Δηλώνοντας καθαρά την προηγμένη δέσμευση της MMC στην ‘καινοτομία’ και την ‘ανακάλυψη’ με ένα προηγμένο όραμα βιώσιμου μέλλοντος, αυτή η ανανεωμένη στρατηγική Μάρκας, υποστηρίζεται από ένα εντυπωσιακό portfolio μηχανολογικών πρωτιών της MMC, το ασίγαστο πάθος για όλες τις μορφές μετακίνησης – στο δρόμο και εκτός δρόμου – καθώς και την διορατικότητα που χαρακτηρίζει τη μοναδική καταγωγή της εδώ και 100 χρόνια μέχρι το πρώτο όχημα που παρουσιάστηκε στον κόσμο υπό το σήμα της Mitsubishi.
Γενικά, τα κύρια στοιχεία της στρατηγικής Μάρκας ‘Ambition to Explore’ συνδυάζουν έναν περιπετειώδη και προοδευτικό χαρακτήρα με πάντρεμα τεσσάρων σημαντικών συστατικών:
Η Καταγωγή της Mitsubishi – είναι ένα κομμάτι του DNA της Mitsubishi επί 100 χρόνια, και αποτελεί πηγή έμπνευσης για εργαζόμενους, πελάτες και ευρύτερα ενδιαφερόμενα μέρη, μέσα και έξω από τον κόσμο της MMC.
Η ‘τοποθέτηση’ της Mitsubishi απέναντι στην τεχνολογία και τη σχεδίαση – που έχει αποφέρει εμπνευσμένα σχεδιαστικά και προϊοντικά χαρακτηριστικά, με ένα ισχυρό μελλοντικό όραμα για προϊοντική εξέλιξη και βιωσιμότητα.
Η ‘άποψη’ της Mitsubishi για την παγκόσμια επιχειρηματικότητα – η φιλοδοξία και η διερεύνηση είναι το κλειδί της επιχειρηματικής ανάπτυξης σε μία ταχέως κινούμενη παγκόσμια οικονομία, που προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη σε έναν συνδεδεμένο κόσμο.
Το ‘δέσιμο’ της Mitsubishi με τους πελάτες της – οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν και να εκσυγχρονιστούν μέσα από μία μάρκα που τους βοηθά να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους για την οικογένειά τους και τον πλανήτη.
Μία Περιπετειώδης και Προοδευτική Μάρκα – Η Προϊοντική Απόδειξη
Βαθιά ριζωμένη στα γονίδια της Mitsubishi, η στρατηγική Μάρκας “Ambition to Explore” βρίσκει την καλύτερη έκφρασή της στα οχήματα που έχουν δημιουργήσει οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές με την πάροδο του χρόνου, αμφισβητώντας συχνά τα καθιερωμένα πρότυπα …
Outlander PHEV
… Όταν η Mitsubishi Motors αποκάλυψε το πρωτοποριακό της Outlander PHEV στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2012, αρκετοί παρατηρητές αμφισβήτησαν την πρωτοβουλία – ένα κανονικό plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό SUV 4WD Twin Motor …
Πέντε χρόνια αργότερα, με τις πωλήσεις να υπερβαίνουν τις 135.000 σε επίλεκτες παγκόσμιες αγορές (σύντομα θα παρουσιαστεί και στις ΗΠΑ, η Ευρώπη στην 1η θέση, όπου το Outlander PHEV το πιο καλοπουλημένο plug-in υβριδικό SUV), έχει καταρριφθεί κάθε αμφισβήτηση, καθώς η απόκριση της αγοράς έχει δικαιώσει τη γενναία διορατικότητα της MMC.
… Σήμερα, τα Eclipse Cross και XPANDER θα ξεκινήσουν το παγκόσμιο ταξίδι τους, με μία φρέσκια, νέα άποψη στο πώς ένα ζωηρό SUV Coupe και ένα ποιοτικό SUV/MPV crossover μπορούν να εκσυγχρονίσουν τη νοοτροπία των πελατών σε ώριμες και αναδυόμενες αγορές.
… Αύριο, το μέλλον της Mitsubishi Motors θα είναι επηρεασμένο από το φιλόδοξα καινοτόμο και πολύ υποβλητικό MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT
“Drive your Ambition” – Νέο Παγκόσμιο Εταιρικό μήνυμα (σλόγκαν)
Σαν λογική εξέλιξη της στρατηγική Μάρκας της Mitsubishi Motors, το ‘Drive your Ambition’ είναι το νέο εταιρικό μήνυμα που περιγράφει μία ‘θέση’ της Mitsubishi από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο της αυτοκίνητο πριν από έναν αιώνα. Η Mitsubishi προσφέρει φιλόδοξα αυτοκίνητα σε φιλόδοξους οδηγούς επί 100 χρόνια, πρωτοποριακές φιλοσοφίες οχημάτων με εμβληματικά προϊόντα όπως τα Pajero, Lancer Evolution και i-MiEV, δημιουργώντας παράλληλα τεχνολογίες αιχμής που φέρνουν επανάσταση, όπως το bestseller Outlander PHEV. Οι οδηγοί της Mitsubishi έχουν ανακαλύψει νέους ορίζοντες και έχουν κατακτήσει εδάφη που κόβουν την ανάσα. Από τις πιο δύσκολες διαδρομές για τη δημιουργία μιας στιβαρής φήμης, σε απαιτητικές αναδυόμενες αγορές, η MMC προσφέρει οχήματα που επιτρέπουν στους Οδηγούς και εξελίσσονται με απόλυτη αυτοπεποίθηση. Είναι το πρώτο σλόγκαν μέσα σε μία δεκαετία.
Το “Drive your Ambition” είναι μία ισχυρή δήλωση της συνεχούς δέσμευσης της MMC στις αξίες και φιλοδοξίες των οδηγών της.
… Διαφοροποιεί την MMC σαν μία πελατοκεντρική δύναμη στον τομέα της παγκόσμιας μετακίνησης.
… Θα εμπνεύσει και θα κατακτήσει τους Οδηγούς σε ένα βαθύτερο, πιο συναισθηματικό επίπεδο.
… Θα παροτρύνει το δυναμικό της Εταιρίας να ανανεώσει την Περιπετειώδη και Προοδευτική νοοτροπία της για την επόμενη 100ετία.
Με ένα “Ambition to Explore" η Mitsubishi Motors μπορεί να πηγαίνει οπουδήποτε.
Με το “Drive your Ambition” οι Οδηγοί της Mitsubishi Motors μπορούν να πηγαίνουν οπουδήποτε.
Το νέο παγκόσμιο εταιρικό μήνυμα ανακοινώνεται επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, στις 25 Οκτωβρίου και στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει σε όλες τις παγκόσμιες αγορές στο πλαίσιο της σημαντικής αναθεώρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ και της παρουσίας της Μάρκας σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις επικοινωνιακές δράσεις, τους προσεχείς μήνες.
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο εταιρικό μήνυμα της MMC στην Αγγλική γλώσσα με πληροφορίες για την 45η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο μπορείτε να βρείτε στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Brand tagline:
http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/communication_word/
Tokyo Motor Show:
Την ανακοίνωση μιας νέας Στρατηγικής Μάρκας και το πρώτο νέο εταιρικό μήνυμα .
Την παγκόσμια πρεμιέρα του MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT, που ενσαρκώνει τη νέα στρατηγική
1917 –2017
Η Mitsubishi Motors γιορτάζει φέτος την 100η επέτειο του Model-A, του πρώτου μοντέλου της Mitsubishi και του πρώτου Ιαπωνικού αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε με κριτήριο τη μαζική παραγωγή. Το Model-A προετοίμασε το δρόμο για τους φιλόδοξους στόχους της Mitsubishi να διερευνήσει νέους τομείς στο χώρο της αυτοκίνησης και να πιέσει τα όρια της μηχανολογίας για τα επόμενα 100 χρόνια …
… Από το πρωτοποριακό 4-wheel-drive PX33 το 1936, μέχρι την έναρξη της έρευνας & εξέλιξης (R&D) της ηλεκτροκίνησης το 1966,
… Από πολυάριθμες μηχανολογικές καινοτομίες (βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού, αντικραδασμικοί άξονες κινητήρων, Super-All Wheel Control…) μέχρι ατελείωτες δοκιμές ικανοτήτων & αξιοπιστίας μέσω κορυφαίων αγωνιστικών διοργανώσεων με τα Pajero και Lancer Evolution
… Από την διερεύνηση αχαρτογράφητων περιοχών (Outlander PHEV το 2012) μέχρι την καθιέρωση συστημάτων παρακολούθησης ποιότητας σε αναδυόμενες αγορές (XPANDER το 2017)
… Από το 1917 μέχρι το 2017 και ακόμα παραπέρα
Ανανεωμένη Στρατηγική Μάρκας
Στο πλαίσιο μιας πλήρους ανανέωσης της Μάρκας – η πρώτη σε επίπεδο τόσο ολοκληρωμένης εταιρικής προσπάθειας επί δύο δεκαετίες σχεδόν – η MMC ξεκίνησε μία διεξοδική διαδικασία, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την πλούσια και μοναδική κληρονομιά όσο και τα φιλόδοξα σχέδιά της για το μέλλον, προκειμένου να καταρτίσει μία στρατηγική που πηγάζει από την ουσία της Μάρκας και ικανοποιεί τις φιλοδοξίες όλων των ενδιαφερομένων – των Οδηγών της– εντός και εκτός της Εταιρίας.
Δηλώνοντας καθαρά την προηγμένη δέσμευση της MMC στην ‘καινοτομία’ και την ‘ανακάλυψη’ με ένα προηγμένο όραμα βιώσιμου μέλλοντος, αυτή η ανανεωμένη στρατηγική Μάρκας, υποστηρίζεται από ένα εντυπωσιακό portfolio μηχανολογικών πρωτιών της MMC, το ασίγαστο πάθος για όλες τις μορφές μετακίνησης – στο δρόμο και εκτός δρόμου – καθώς και την διορατικότητα που χαρακτηρίζει τη μοναδική καταγωγή της εδώ και 100 χρόνια μέχρι το πρώτο όχημα που παρουσιάστηκε στον κόσμο υπό το σήμα της Mitsubishi.
Γενικά, τα κύρια στοιχεία της στρατηγικής Μάρκας ‘Ambition to Explore’ συνδυάζουν έναν περιπετειώδη και προοδευτικό χαρακτήρα με πάντρεμα τεσσάρων σημαντικών συστατικών:
Η Καταγωγή της Mitsubishi – είναι ένα κομμάτι του DNA της Mitsubishi επί 100 χρόνια, και αποτελεί πηγή έμπνευσης για εργαζόμενους, πελάτες και ευρύτερα ενδιαφερόμενα μέρη, μέσα και έξω από τον κόσμο της MMC.
Η ‘τοποθέτηση’ της Mitsubishi απέναντι στην τεχνολογία και τη σχεδίαση – που έχει αποφέρει εμπνευσμένα σχεδιαστικά και προϊοντικά χαρακτηριστικά, με ένα ισχυρό μελλοντικό όραμα για προϊοντική εξέλιξη και βιωσιμότητα.
Η ‘άποψη’ της Mitsubishi για την παγκόσμια επιχειρηματικότητα – η φιλοδοξία και η διερεύνηση είναι το κλειδί της επιχειρηματικής ανάπτυξης σε μία ταχέως κινούμενη παγκόσμια οικονομία, που προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη σε έναν συνδεδεμένο κόσμο.
Το ‘δέσιμο’ της Mitsubishi με τους πελάτες της – οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν και να εκσυγχρονιστούν μέσα από μία μάρκα που τους βοηθά να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους για την οικογένειά τους και τον πλανήτη.
Μία Περιπετειώδης και Προοδευτική Μάρκα – Η Προϊοντική Απόδειξη
Βαθιά ριζωμένη στα γονίδια της Mitsubishi, η στρατηγική Μάρκας “Ambition to Explore” βρίσκει την καλύτερη έκφρασή της στα οχήματα που έχουν δημιουργήσει οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές με την πάροδο του χρόνου, αμφισβητώντας συχνά τα καθιερωμένα πρότυπα …
Outlander PHEV
… Όταν η Mitsubishi Motors αποκάλυψε το πρωτοποριακό της Outlander PHEV στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2012, αρκετοί παρατηρητές αμφισβήτησαν την πρωτοβουλία – ένα κανονικό plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό SUV 4WD Twin Motor …
Πέντε χρόνια αργότερα, με τις πωλήσεις να υπερβαίνουν τις 135.000 σε επίλεκτες παγκόσμιες αγορές (σύντομα θα παρουσιαστεί και στις ΗΠΑ, η Ευρώπη στην 1η θέση, όπου το Outlander PHEV το πιο καλοπουλημένο plug-in υβριδικό SUV), έχει καταρριφθεί κάθε αμφισβήτηση, καθώς η απόκριση της αγοράς έχει δικαιώσει τη γενναία διορατικότητα της MMC.
… Σήμερα, τα Eclipse Cross και XPANDER θα ξεκινήσουν το παγκόσμιο ταξίδι τους, με μία φρέσκια, νέα άποψη στο πώς ένα ζωηρό SUV Coupe και ένα ποιοτικό SUV/MPV crossover μπορούν να εκσυγχρονίσουν τη νοοτροπία των πελατών σε ώριμες και αναδυόμενες αγορές.
… Αύριο, το μέλλον της Mitsubishi Motors θα είναι επηρεασμένο από το φιλόδοξα καινοτόμο και πολύ υποβλητικό MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT
“Drive your Ambition” – Νέο Παγκόσμιο Εταιρικό μήνυμα (σλόγκαν)
Σαν λογική εξέλιξη της στρατηγική Μάρκας της Mitsubishi Motors, το ‘Drive your Ambition’ είναι το νέο εταιρικό μήνυμα που περιγράφει μία ‘θέση’ της Mitsubishi από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο της αυτοκίνητο πριν από έναν αιώνα. Η Mitsubishi προσφέρει φιλόδοξα αυτοκίνητα σε φιλόδοξους οδηγούς επί 100 χρόνια, πρωτοποριακές φιλοσοφίες οχημάτων με εμβληματικά προϊόντα όπως τα Pajero, Lancer Evolution και i-MiEV, δημιουργώντας παράλληλα τεχνολογίες αιχμής που φέρνουν επανάσταση, όπως το bestseller Outlander PHEV. Οι οδηγοί της Mitsubishi έχουν ανακαλύψει νέους ορίζοντες και έχουν κατακτήσει εδάφη που κόβουν την ανάσα. Από τις πιο δύσκολες διαδρομές για τη δημιουργία μιας στιβαρής φήμης, σε απαιτητικές αναδυόμενες αγορές, η MMC προσφέρει οχήματα που επιτρέπουν στους Οδηγούς και εξελίσσονται με απόλυτη αυτοπεποίθηση. Είναι το πρώτο σλόγκαν μέσα σε μία δεκαετία.
Το “Drive your Ambition” είναι μία ισχυρή δήλωση της συνεχούς δέσμευσης της MMC στις αξίες και φιλοδοξίες των οδηγών της.
… Διαφοροποιεί την MMC σαν μία πελατοκεντρική δύναμη στον τομέα της παγκόσμιας μετακίνησης.
… Θα εμπνεύσει και θα κατακτήσει τους Οδηγούς σε ένα βαθύτερο, πιο συναισθηματικό επίπεδο.
… Θα παροτρύνει το δυναμικό της Εταιρίας να ανανεώσει την Περιπετειώδη και Προοδευτική νοοτροπία της για την επόμενη 100ετία.
Με ένα “Ambition to Explore" η Mitsubishi Motors μπορεί να πηγαίνει οπουδήποτε.
Με το “Drive your Ambition” οι Οδηγοί της Mitsubishi Motors μπορούν να πηγαίνουν οπουδήποτε.
Το νέο παγκόσμιο εταιρικό μήνυμα ανακοινώνεται επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, στις 25 Οκτωβρίου και στη συνέχεια θα κυκλοφορήσει σε όλες τις παγκόσμιες αγορές στο πλαίσιο της σημαντικής αναθεώρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ και της παρουσίας της Μάρκας σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις επικοινωνιακές δράσεις, τους προσεχείς μήνες.
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο εταιρικό μήνυμα της MMC στην Αγγλική γλώσσα με πληροφορίες για την 45η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο μπορείτε να βρείτε στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Brand tagline:
http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/communication_word/
Tokyo Motor Show:
http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/motorshow/2017/tms2017/
http://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/motorshow/2017/tms2017/