Με τη ζωή 42 -μέχρι στιγμής- ανθρώπων αναδείχθηκε δυστυχώς η μεγάλη παθογένεια του ελληνικού σιδηροδρόμου, που δεν είναι άλλη από τη μη λειτουργία σύγχρονων συστημάτων τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης. Την ώρα που σε όλους τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους η διαχείριση της κυκλοφορίας γίνεται με τη μετάδοση, με ψηφιακό τρόπο και σε άμεσο χρόνο των δεδομένων στην υποδομή και στο τροχαίο υλικό, στην Ελλάδα γίνεται, στο μεγαλύτερο τμήμα του δικτύου, μέσω ασυρμάτου και σταθμαρχών!
Διαβάστε τη συνέχεια στο Newpost.gr