Κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, το αυτοκίνητο εξελίχθηκε σε μια αναγκαιότητα της σύγχρονης εποχής , και ταυτίστηκε με την ελευθερία στον ανοικτό δρόμο.

Το βιβλίο «20th Century Classic Cars. 100 Years of Automotive Ads» του Phil Patton προσφέρει μια πλούσια οπτική ιστορία των αυτοκινήτων, από δεκαετία σε δεκαετίας , μέσω 400 και πλέον έντυπων διαφημίσεων από την Jim Heimann Collection.

Χρησιμοποιώντας εικόνες από έναν αιώνα διαφήμιση της αυτοκίνησης , αυτό το βιβλίο εξιστορεί την εξέλιξη των αυτοκινήτων από τα πρώτα χρόνια μέχρι το μέλλον. Κυκλοφορεί από τον taschen στα 29,99 ευρώ.

 

 

ΠΗΓΗ: manbook.gr