Μετά την παρουσίαση του στους δημοσιογράφους και τις δοκιμές στη Βαρκελώνη, θα ξεκινήσει το λανσάρισμα του μοντέλου στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Στην Ελλάδα αναμένεται στα μέσα Ιουνίου. Το πρόγραμμα της παρουσίασης στη Βαρκελώνη περιλαμβάνει ενημέρωση για όλους τους τομείς, δοκιμές σε καθορισμένες διαδρομές, φωτογράφηση και συζήτηση με κορυφαία στελέχη της μάρκας.
''Το best-seller μοντέλο της ισπανικής μάρκας έχει συγκεντρώσει πάνω από 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις, δήλωσε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο κ. Χάρης Δάνδουρας Εμπορικός Διευθυντής της ελληνικής αντιπροσωπείας Τεχνοκάρ, που συνοδεύει την ιδημοσιογραφική αποστολή στην Ισπανία.''
''Είναι ένα ακόμη σημαντικό μοντέλο που εντάσσεται στο μεγαλύτερο πρόγραμμα ανάπτυξης της γκάμας της μάρκας, το οποίο ξεκίνησε με το λανσάρισμα του πρώτου SUV της φίρμας, το Ateca και συνεχίζεται με το ανανεωμένο Leon. το νέο Ibiza και ολοκληρώνεται το compact crossover Arona στα τέλη της χρονιάς, συμπλήρωσε ο κ. Χάρης Δάνδουρας.''
Η Seat επενδύει συνολικά 900 εκατομμύρια ευρώ στον τομέα R&D για τα νέα Ibiza και Arona. Το ποσό των 900 εκατομμυρίων ευρώ αποτελεί μέρος της συνολικής επένδυσης των 3,3 δις ευρώ που ανακοινώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015, για τη περίοδο 2015-2019.
Ανεπτυγμένο εξ' ολοκλήρου στη Βαρκελώνη, το νέο Ibiza κατασκευάζεται στη Γραμμή Παραγωγής 1 στο Martorell, το εργοστάσιο που παράγει τα περισσότερα οχήματα στην Ισπανία. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017, η ίδια γραμμή παραγωγής θα φιλοξενήσει το Seat Arona, το νέο compact crossover της μάρκας. Επιπλέον στο εργοστάσιο στο Martorell κατασκευάζεται το Seat Leon οκαθώς και το Audi Q3.
Η νέα γενιά του Ibiza αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για το μέλλον της μάρκας. Διαθέτει τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας του Ομίλου Volkswagen, την πλατφόρμα MQB-A0 (Modular Quer Baukasten). Αυτή η πλατφόρμα χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το νέο Ibiza διακρίνεται και για την σχεδίαση του. Τιμήθηκε με το βραβείο Red Dot Award: Product Design 2017, που απονεμήθηκε πρόσφατα στο ισπανικό αυτοκίνητο. Οι μικροί πρόβολοι, οι τέσσερις τροχοί τοποθετημένοι στην άκρη των πλευρών του αμαξώματος, το μακρύ μεταξόνιο και η σχεδίαση των παραθύρων, είναι μερικά από τα σημαντικότερα στοιχεία του αυτοκινήτου. Το νέο μοντέλο περιλαμβάνει συστήματα που υπάρχουν ήδη στα Leon και Ateca, τα οποία λανσάρονται για πρώτη φορά στη κατηγορία των supermini( Front Assist, Adaptive Cruise Control ACC κ.α.).
Επιπλέον, είναι πλήρως συνδεδεμένο χάρη σε τρεις επιλογές: Apple Car Play, Android Auto και Mirror Όλη αυτή τη τεχνολογία παρέχεται για πρώτη φορά μέσα από μία ενσωματωμένη οθόνη αφής 8-ιντσών. Το εσωτερικό διαθέτει νέες αναλογίες, βελτιωμένη αίσθηση του χώρου και άνεση. Όλα τα όργανα ελέγχου του αυτοκινήτου είναι τοποθετημένα γύρω από των οδηγό στην υψηλότερη δυνατή θέση προκειμένου ο οδηγός να κρατάει σταθερά τη ματιά του στο δρόμο. Για παράδειγμα, ο μοχλός ταχυτήτων είναι τοποθετημένος ψηλά ώστε η αλλαγή των ταχυτήτων να γίνεται εύκολη και όσο το δυνατόν ομαλότερη.
Η Seat βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 14% το πρώτο τρίμηνο -η καλύτερη επίδοση από το 2001. Οι πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο αυξήθηκαν κατά 14% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και διαμορφώθηκαν σε 117.300 οχήματα (2016:102.900), δηλαδή 14.400 περισσότερα από πέρυσι. Το Μάρτιο παραδόθηκαν συνολικά 53.200 αυτοκίνητα σε πελάτες, νούμερο που αντιπροσωπεύει αύξηση 14,4% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους (46.500). Το μέγεθος αυτό αποτελεί την καλύτερη μηνιαία επίδοση πωλήσεων για τη μάρκα τα τελευταία 17 χρόνια, από το Μάρτιο του 2000.
Οι πωλήσεις της μάρκας ενισχύθηκαν λόγω της θετικής εμπορικής επίδοσης των πέντε μεγαλύτερων αγορών της Seat οι οποίες σημείωσαν όλες διψήφια αύξηση. Η Ισπανία ηγείται των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου με 24.700 πωλήσεις (+16.6%), ακολουθεί η Γερμανία (20.600, +10.1%) και ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (16.800, +25.2%). Η Γαλλία (6.400, +12.3%) και η Ιταλία (5.300, +17.9%) σημείωσαν αύξηση πωλήσεων μεγαλύτερη από 10%. Η αύξηση των πωλήσεων επεκτάθηκε και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου η Αυστρία (4.800, +31.9%) και η Ελβετία (2.500, +78.5%) ξεχώρισαν ανάμεσα στις αγορές με μεγάλη άνοδο. Η σημαντική πρόοδος σε δύο από τις βασικές αγορές της μάρκας όπως το Μεξικό (6.800, +11.0%) και η Τουρκία (4.900, +10.4%) συνέβαλε επίσης στα θετικά παγκόσμια αποτελέσματα της Seat.
Στην χώρα μας, η Seat με 329 ταξινομήσεις σε σχέση με 209 την αντίστοιχη περίοδο του 2016, κατέγραψε επίσης αξιοσημείωτη αύξηση της τάξης του 57% το πρώτο τρίμηνο. Ο Μάρτιος ήταν ένα θετικός μήνας με 154 συνολικά ταξινομήσεις (Μάρτιος 2016 56 ταξινομήσεις), ενώ ήταν επίσης ο 2ος συνεχόμενος μήνας με καλή επίδοση στο μερίδιο αγοράς λιανικής (Φεβ 2.8% - Μαρ 2.3%). Η εταιρεία έχει εισέλθει στο πέμπτο συνεχόμενο έτος αύξησης των πωλήσεων, σημειώνοντας μάλιστα τον Ιανουάριο αύξηση κατά 16,5% σε σχέση με το 2016.
Πηγή: Praktotreio-Sport