Το ποσοστό μάλιστα είναι μεγαλύτερο αναλογικά κατά 6,4%, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2016.
Εάν θέλουμε να πιάσουμε τον χάρτη και να αναλύσουμε που πουλά περισσότερο η ιταλική φίρμα θα διαπιστώσουμε κατά σειρά πως Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική κατέχουν τη μερίδα του λέοντος, καθώς εκεί ταξινομήθηκαν 1.034 αυτοκίνητα (+8,8%), μέχρι και την 31 Μαρτίου του έτους που διανύουμε παρακαλώ. Έπεται και λαμπρή συνέχεια δηλαδή…
Τώρα, πίσω από αυτές, έρχονται οι ΗΠΑ με 545 αυτοκίνητα, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση 4,2%. Ακόμη και η Κίνα, το Χόνγκ Κόνγκ και η Ταϊβάν είδαν 3,2% περισσότερα αυτοκίνητα της Ferrari, σε σχέση πάντα με το προηγούμενο έτος. Ο τζίρος της ιταλικής φίρμας αγγίζει πλέον τα 821 εκατομμύρια ευρώ (+21,5%).
Πηγή: newsauto.gr