Ο υπεύθυνος εξέλιξης των μηχανικών μερών της VW, Friedrich Eichler, δήλωσε ότι πριν δυο μήνες σταμάτησε κάθε ενέργεια γύρω από το πρωτότυπο του κιβωτίου, όμως τα data έχουν κρατηθεί για κάθε ενδεχόμενο.
Το κιβώτιο αυτό ξεκίνησε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό μέσα στην εταιρία, σε μία εποχή που ευνοούσε τέτοιες “πληθωρικές” κινήσεις, και αναμενόταν να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για πολλά μοντέλα, ανάμεσά τους και τα Golf GT και R μέσα στην χρονιά που διανύουμε.
Θα υπήρχαν πολλές και διαφορετικές εκδοχές του συγκεκριμένου κιβωτίου, είτε για κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς είτε και για τετρακίνηση ενώ από τις προδιαγραφές του ήταν έτσι σχεδιασμένο ώστε να “σηκώνει” ροπή έως και 550 Nm.
Oι καιροί όμως έχουν αλλάξει μέσα στην εταιρία, και όπως λένε πηγές μέσα από την VW το υψηλό κόστος εξέλιξης και κατασκευής αλλά και η πολυπλοκότητά του ήταν οι βασικοί λόγοι που τερμάτισαν άδοξα την ιδέα του 10-χυτου DSG.
Όλα όπως φαίνεται μέσα στην VW στρέφονται πλέον προς την εξέλιξη των EV αυτοκινήτων ενώ υπάρχουν και ενδείξεις ότι κάποια μοντέλα (όπως το Beetle και το Scirocco) δεν θα έχουν συνέχεια.