Ενώ το υπόλοιπο αυτοκίνητο καλύπτεται από ένα σεντόνι, το πίσω μέρος είναι παντελώς ακάλυπτο. Έτσι βλέπουμε έναν προφυλακτήρα με ένα πολύ επιθετικό diffuser. Και κεντρικά τοποθετημένη τραπεζοειδή εξάτμιση. Ο προφυλακτήρας είναι φουσκωμένος για να έρθει στα μέτρα των ξεχειλωμένων φτερών. Στις άκρες του έχει δύο κάθετους αεραγωγούς. Ειδικά σε αυτό το βαθύ κίτρινο, σχεδόν πορτοκαλί χρώμα, δείχνει επιθετικό.

Το νέο Renault Mégane RS δεν θα απογοητεύσει τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της οδηγικής απόλαυσης. Θα είναι ένα σύγχρονο χάτσμπακ κορυφαίων επιδόσεων, με ακραία σπορ και ταυτόχρονα πολιτισμένο χαρακτήρα.

Αντίθετα με το Clio RS το οποίο στην προσπάθεια της μάρκας να εκσυγχρονιστεί έχασε κάτι από τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα, στο Mégane RS η Renault φαίνεται ότι θα εφαρμόσει τη σωστή συνταγή. Θα έχει 300 ίππους από ένα δίλιτρο κινητήρα τούρμπο και αντίθετα με το Clio, στο οποίο ένα μέτριο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ήταν η μόνη επιλογή, εδώ θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα 6άρι χειροκίνητο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η ευρωπαϊκή αγορά θα προτιμήσει το χειροκίνητο, αλλά στην Ασία το EDC θα είναι πιο δημοφιλές. Η γαλλική εταιρεία αφήνει να εννοηθεί ότι σύντομα θα επιχειρήσει να πάρει το ρεκόρ των προσθιοκίνητων στο Nurburgring από την Volkswagen και το Golf GTI Clubsport S.