Facebook Pixel H Ferrari Portofino «αναστατώνει» την Φρανκφούρτη
Άλλα Σπορ
| 2017-09-17 11:55:00

H Ferrari Portofino «αναστατώνει» την Φρανκφούρτη

H Ferrari Portofino «αναστατώνει» την Φρανκφούρτη

Το νέο ιταλικό μοντέλο κάνει το πρώτο του ντεμπούτο στην έκθεση Φρανκφούρτης και συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας. Ας δούμε τα βασικά στοιχεία της Ferrari Portofino.

Δανειζόμενη το όνομά της από το γνωστό ιταλικό θέρετρο του Portofino, η νέα αρχική επιλογή στη γκάμα της Ferrari αποκαλύφθηκε μεγαλοπρεπώς σήμερα, για να αντικαταστήσει την California T. Η νέα Ferrari Portofino εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 3,9 λίτρων V8 twin-turbo κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και παράλληλα, 760 Nm ροπής μεταξύ 3.000 και 5.200 σ.α.λ.

Ανάμεσα στις επεμβάσεις που έχει κάνει η Ferrari στο νέο μοτέρ, είναι τα καινούργια πιστόνια και εισαγωγή, η νέα εξάτμιση και το σύστημα Variable Boost Management, που διαφοροποιεί το ποσοστό της ροπής ανάμεσα στις σχέσεις. Το αποτέλεσμα αυτών είναι η νέα Portofino να διατηρείται εκρηκτική σε επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 3,5 δευτερόλεπτα και τελική 320 χλμ./ώρα), αλλά να έχει και χαμηλότερη κατανάλωση (μέση τιμή 10,5 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (245 γρ./χλμ.).

Σχεδιαστικά, η νέα δημιουργία της Ferrari αποκτά ένα πιο δυναμικό αμάξωμα με στοιχεία από τις νεότερες Ferrari 812 Superfast και GTC4Lusso. Παράλληλα, διατηρεί την μεταλλική, ανοιγόμενη οροφή της California T.

Στο εσωτερικό, η Portofino αποκτά το τιμόνι και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10,2 ιντσών των 812 και GTC4Lusso, ενώ υπάρχουν νέα ηλεκτρικά καθίσματα με ρύθμιση 18 θέσεων, καθώς και ειδικά αεροδυναμικά μέτρα που μειώνουν τους αεροδυναμικούς θορύβους και τους στροβιλισμούς, όταν το αυτοκίνητο είναι ανοικτό.

Επιπλέον αυτών, η νέα Portofino ενσωματώνει το 3ης γενιάς ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό της Ferrari, μια αναβαθμισμένη ενεργή ανάρτηση, αλλά και για πρώτη φορά σε GT της Ferrari, ηλεκτρική κρεμαγιέρα.

Το πλαίσιο είναι επίσης νέο, πιο ελαφρύ και με καλύτερη ακαμψία, χωρίς η Ferrari να ανακοινώνει περαιτέρω στοιχεία για αυτό. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η κατανομή βάρος στο 46/54% εμπρός/πίσω.

Πηγή: newsauto.gr

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags