19/01/20 - 13:09

Toyota και Subaru ετοιμάζουν τη νέα γενιά των GT86/BRZ με κινητήρα τούρμπο (ΦΩTO)

Οι δύο εταιρείες φέρονται να έχουν δώσει το πράσινο φως προκειμένου σε έναν περίπου χρόνο η επόμενη και δεύτερη κατά σειρά γενιά του σπορ μοντέλου τους να δει το φως της δημοσιότητας – για την περίσταση με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Sportdog Team
Toyota και Subaru ετοιμάζουν τη νέα γενιά των GT86/BRZ με κινητήρα τούρμπο (ΦΩTO)
564views 0shares

Παρά τις φήμες που ήθελαν αμφίβολο το μέλλον της επόμενης γενιά των Toyota GT86 και Subaru BRZ, αλλά και χαμηλές, έως τώρα, πωλήσεις τους ανά τον κόσμο, οι δύο εταιρείες φέρονται διατεθειμένες να προχωρήσουν το ίδιο… ενωμένες στην επόμενη φάση του κοινού τους εγχειρήματος, το οποίο είδε για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας το 2012, όπως αναφέρουν οι 4troxoi.gr.

Με πιθανότερη περίοδο λανσαρίσματος των αντικαταστατών των δύο κουπέ το 2021, η Toyota Motor Corp. φέρεται να υποστηρίζει με ιδιαίτερη θέρμη το κοινό project των δύο εταιρειών σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί έτι περαιτέρω το σπορτίφ προφίλ του Νο 1 κατασκευαστή στον κόσμο, η οποία είχε ως αφετηρία την επάνοδο της Toyota στο Π.Π. Ράλλυ το 2017 και συνέχεια το λανσάρισμα των GR Supra αλλά και την πρόσφατη πρεμιέρα του νέου GR Yaris των 261 ίππων.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές και δημοσιεύματα του βρετανικού Autocar, με δεδομένα όλα τα παραπάνω, η νέα GT86 αναμένεται να «μετονομαστεί» σε GR86 ούτως ώστε το νέο κουπέ των Ιαπώνων να ενταχθεί με περισσότερη… αρμονία στην αναπτυσσόμενη γκάμα σπορ μοντέλων την οποία «χτίζει» η Toyota σε συνεργασία με την Gazoo Racing.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η νέα γενιά των πισωκίνητων ιαπωνικών κουπέ αναμένεται να εγκαταλείψει την πλατφόρμα της Subaru, πάνω στην οποία ήταν «χτισμένα» τα GT86 και ΒΡΖ, υιοθετώντας την πιο «επίκαιρη» TGΝA της Toyota. Ακόμα πιο σημαντική αναμένεται να είναι η στροφή των Ιαπώνων στον τομέα του κινητήρα, καθώς τόσο το νέο BRZ όσο και η GR86 αναμένεται να επιστρατεύσουν την υπερτροφοδοτούμενη πρακτική αξιοποιώντας, όπως όλα μαρτυρούν, τον μπόξερ κινητήρα των 2,4 λίτρων της Subaru που σήμερα αποδίδει κάτω από το καπό των Legacy και Outback ισχύ 260 ίππων.

Αλλαγές – και μάλιστα σημαντικές – αναμένονται και στον τομέα της εικόνας και της ποιότητας του εσωτερικού, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια αποτελούσε ένα από τα ελάχιστα σημεία κριτικής για τα δύο σπορ κουπέ μοντέλων των Toyota/Subaru. Στο ίδιο μήκος κύματος, αμφότερα αναμένονται αναβαθμισμένα και σε θέματα που άπτονται των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ