Facebook Pixel Sportdog.gr | H Ferrari αποκαλύπτει τη νέα SF90 Spider - Ετοιμάσου να χάσεις την μπάλα (ΦΩΤΟ)
Άλλα Σπορ
| 2020-11-19 11:17:00

H Ferrari αποκαλύπτει τη νέα SF90 Spider - Ετοιμάσου να χάσεις την μπάλα (ΦΩΤΟ)

Sportdog Team
H Ferrari αποκαλύπτει τη νέα SF90 Spider - Ετοιμάσου να χάσεις την μπάλα (ΦΩΤΟ)

Η ανοιχτή έκδοση με την ονομασία Spider της υβριδικής Ferrari SF90 Stradale των 1.000 ίππων είναι εδώ με τη διάθεσή της να ξεκινά μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2021, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr

Η νέα SF90 Spider είναι η πρώτη plug-in υβριδική Ferrari με αποσπώμενη οροφή - και συνάμα μια ακόμα ενδιαφέρουσα εκδοχή της «κλειστής» έκδοσης, με την οποία μοιράζεται τα μηχανικά και ηλεκτρικά της μέρη.

Σύμφωνα με το cavallino rampante, η υιοθέτηση μιας αφαιρούμενης και αλουμινένιας για την περίσταση hard-top οροφής, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί ακόμα και εν κινήσει σε χρόνο 14 δλ., επιλέχθηκε έναντι μιας «μαλακής» διάταξης καθώς η πρώτη εξασφαλίζει συγκριτικά καλύτερη ηχομόνωση και προστασία, επαρκέστερους χώρους για τους δύο τυχερούς επιβάτες του ιταλικού μοντέλου αλλά και… σταθερή συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες.

Σε σχέση με μια παραδοσιακή διάταξη, ο χώρος που καταλαμβάνει προκειμένου να αποθηκευτεί δεν υπερβαίνει τα 100 λίτρα, έναντι 150-200 λίτρων που απαιτούν οι πιο παραδοσιακές διατάξεις. Από εκεί και πέρα, σε σχέση με τις συμβατικές, η οροφή της νέας SF90 Spider είναι ελαφρύτερη έως και 40 κιλά συνδυαζόμενη με ένα πίσω κρύσταλλο που ανοίγει/κλείνει με την βοήθεια ηλεκτρομηχανισμού.

Για όσους έχουν βλέψεις για χρήση της νέας SF90 Spider σε πίστα, η Ferrari προσφέρει το προαιρετικό πακέτο Assetto Fiorano, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι αγωνιστικού τύπου αναρτήσεις της Multimatic, τα carbon εξαρτήματα στην εξωτερική και όχι μόνο περιβολή που εξοικονομούν 21 κιλά, το διαφορετικό πίσω σπόιλερ, επίσης από carbon, τα σπορ ελαστικά Michelin Sport Cup 2 για χρήση και σε ανοιχτό δρόμο κ.α.

Η νέα Ferrari SF90 Spider ενσωματώνει την τεχνογνωσία των Ιταλών από τους αγώνες και δη από την F1, παίρνοντας κίνηση από τον V8 bi-turbo κινητήρα της F8 Tributo, ο οποίος αποδίδει από μόνος του 780 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. έχοντας πλέον αυξημένη χωρητικότητα στα 3.990 κ.εκ. (195 ίπποι/λίτρο) χάρη στην διευρυμένη στα 88 χλστ. διαδρομή του.  Οι… υπόλοιποι 220 ίπποι προσφέρονται απλόχερα από τρεις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο (MGUK - Motor Generator Unit Kinetic) να βρίσκεται πίσω, ανάμεσα στον θερμικό κινητήρα των 3,9 λίτρων και το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων των Ιταλών, το οποίο εξασφαλίζει έως και 33% ταχύτερες αλλαγές σε σχέση με εκείνο της 488 Pista, και τους άλλους δύο στον εμπρός άξονα. Κάτι που καθιστά την υβριδική Ferrari 90 Spider, ένα τετρακίνητο hypercar.

Για τον καλύτερο έλεγχο της ροπής που φτάνει στους τροχούς του αυτοκινήτου, η Ferrari έχει εξελίξει ένα σοφιστικέ σύστημα που φέρει την ονομασία e Side Slip Control (eSSC), στο οποίο ενσωματώνονται το Traction Control (eTC), το οποίο διαχειρίζεται όλες τις μονάδες κίνησης, το brake-by-wire σύστημα πέδησης και τα ABS/EBD, που επιτρέπουν τον έλεγχο της ροπής πέδησης ανάμεσα στο ηλεκτρικό και υδραυλικό κύκλωμα αλλά και την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, καθώς τέλος και το Torque Vectoring, το οποίο είναι διαθέσιμο στον εμπρός άξονα ελέγχοντας την κατανομή της ροπής στις στροφές ανάμεσα στον εξωτερικό και εσωτερικό τροχό.Η Ferrari SF90 Spider μπορεί με την αρωγή των δύο ηλεκτροκινητήρων στον εμπρός άξονα να κινηθεί ηλεκτρικά (Electric Mode) αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία με χωρητικότητα 7,9 kWh για μια απόσταση έως και 25 χλμ. και με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Στο Hybrid Mode, η Ιταλίδα καλλονή κινείται ως πισωκίνητο hyperar με την βοήθεια του θερμικού κινητήρα και της MGUK, ενώ στο 4WD Hybrid Mode ο εμπρός άξονας ενεργοποιείται… on demand όταν οι απαιτήσεις πρόσφυσης είναι αυξημένες στις εξόδους των στροφών καθώς και για ανάκτηση της ενέργειας στην πέδηση ή στο άφημα του γκαζιού.

Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, η νέα SF90 Spider των 1.670 κιλών (χωρίς υγρά) είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,5 δλ., ενώ για το «0-200» απαιτούνται 7 δλ. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 340 χλμ./ώρα, ενώ για την επιβράδυνση από τα 100 χλμ./ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση, η απόσταση που διανύει η νέα SF90 Spider είναι μόλις 29,5 μ. χάρη στους θηριώδεις δίσκους των 398 και 360 χλστ. Όπως ανακοινώθηκε, στο Fiorano, στην ιδιόκτητη πίστα της ιταλικής εταιρείας, η νέα SF90 Spider ολοκληρώνει έναν πλήρη γύρο σε χρόνο 79,5 δλ.

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags