Facebook Pixel Sportdog.gr | Mercedes EQ Power: 6 νέα compact Plug in υβριδικά μοντέλα (ΦΩΤΟ)
Άλλα Σπορ
| 2020-12-05 11:19:00

Mercedes EQ Power: 6 νέα compact Plug in υβριδικά μοντέλα (ΦΩΤΟ)

Sportdog Team
Mercedes EQ Power: 6 νέα compact Plug in υβριδικά μοντέλα (ΦΩΤΟ)

Στην compact κατηγορία, η Mercedes-Benz προσφέρει ήδη από μία έκδοση plug-in hybrid στα μοντέλα της A-Class, A-Class Saloon, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake and GLA, όπως αναφέρει το newsauto.gr.

Λειτουργώντας μαζί, ο τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας των 102 ίππων προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 218 hp ίππων και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm. Το κύριο χαρακτηριστικά του ηλεκτροκινητήρα, δηλ. Η μέγιστη ροπή από στάση, κάνουν τα compact plug-in hybrid μοντέλα να ανταποκρίνονται άμεσα, όπως απεικονίζεται και στις επιδόσεις τους.

Για παράδειγμα, η A 250 e (μεικτή κατανάλωση καυσίμου 1,6-1,4 l / 100 km, εκπομπές CO2 συνδ. 36–32 g / km, κατανάλωση ενέργειας συνδ. 15,3–14,8 kWh / 100 km) ολοκληρώνει το κλασικό σπριντ 0–100 km / h σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη και με τη αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα έως 140 km/h – περισσότερο από αρκετό για να σημειώσει καλή πρόοδο στον αυτοκινητόδρομο εντός των ορίων ταχύτητας των περισσότερων χωρών χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η εμβέλεια του ηλεκτροκινητήρα υπερβαίνει τα 70 χιλιόμετρα (NEDC). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC). Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC), και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος (OBC – On-Board Charger) έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% SoC (State of Charge) διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% SoC.

Για να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή χωρητικότητα του χώρου αποσκευών σε σύγκριση με τα συμβατικά αντίστοιχα μοντέλα, ο σωλήνας εξαγωγής έχει τοποθετηθεί κεντρικά κάτω από το δάπεδο του οχήματος ενώ η πίσω απόληξη του σιγαστήρα βρίσκεται στην κεντρική σήραγγα. Η ενσωμάτωση της δεξαμενής καυσίμου στο χώρο του άξονα δημιουργεί επιπλέον χώρο κάτω από τον πίσω πάγκο καθισμάτων για την μπαταρία υψηλής τάσης.

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags