Facebook Pixel Μπραουδάκης: Οσκαρ σε Αναστασίου, Γιάνκοβιτς και... Ορκ
| 2015-02-23 17:48:00

Μπραουδάκης: Οσκαρ σε Αναστασίου, Γιάνκοβιτς και... Ορκ

Μπραουδάκης: Οσκαρ σε Αναστασίου, Γιάνκοβιτς και... Ορκ

Ο Βαγγέλης Μπραουδάκης γράφει για το Οσκαρ σκηνοθεσίας στον Αναστασίου, το Όσκαρ α' ανδρικού ρόλου στον Γιάνκοβιτς, αλλά και το Οσκαρ αηδίας σε πράσινα, κόκκινα και κίτρινα Ορκ..

«Ελα να πρασινίσουμε και πράσινα να σμίξουμε κι από την πρασινάδα μας να φάει και η γελάδα μας» έλεγε το ρεφρέν στο «Πράσινο τραγούδι» από τον σατιρικό δίσκο «Πατάτες» του Χάρρυ Κλυνν, ο οποίος έκανε θραύση στις αρχές της δεκαετίας του '80. Ε, ταίριαζε απόλυτα τότε, στον πρώτο χρόνο κυβέρνησης του Ανδρέα Παπανδρέου, ταιριάζει συμπτωματικά και μετά από σχεδόν 35 χρόνια, Κυριακή της Αποκριάς, καθώς αγωνιστικά η χώρα ντύθηκε «Παναθηναϊκός»! Με ορεκτικό στην Πυλαία για το μπάσκετ και κυρίως πιάτο στους Αμπελόκηπους με το ντέρμπι των «αιωνίων», που ξανάναψε τη φωτιά του ποδοσφαιρικού τίτλου

Και στα δύο γήπεδα (και στο «παλατάκι» και στη Λεωφόρο) φωνάζουν οι ηττημένοι. Ο ΠΑΟΚ για τη διαιτησία του ημιτελικού Κυπέλλου και ο Ολυμπιακός για τις συνθήκες «εμπόλεμης ζώνης». Κι έχουν τα δίκια τους. Οι «εξωαγωνιστικές συνθήκες» επηρεάζουν σε ορισμένο βαθμό το «περιβάλλον» μέσα στο οποίο καλούνται να δράσουν ?και να αντιδράσουν- οι αθλητές. Το «πόσο», ωστόσο, θα παραμένει πάντοτε άγνωστο, καθώς την προσομοίωση μιας άλλης πραγματικότητας η επιστήμη (δυστυχώς) δεν την έχει ανακαλύψει ακόμα

Και υπό συνθήκες «τρομοκρατίας», πάντως, οι «ερυθρόλευκοι» παρουσιάστηκαν όμοιοι κι απαράλλαχτοι (σε λογική και φιλοσοφία ομαδική) όπως στην Τούμπα και στο Κίεβο! Χωρίς διάθεση να παίξουν για να νικήσουν, αλλά με τακτική να παίξουν για να μη χάσουν. Κι όπως με την Ντνίπρο, έχασαν όταν οι «πράσινοι» -όπως και οι Ουκρανοί- κατάλαβαν μετά από ένα ημίχρονο ότι τους παίρνει

Κι αν ο Ντουρμάζ, αμέσως πριν από το αυτογκόλ του Μαζουάκου, είχε ανοίξει το σκορ στην απίστευτη ευκαιρία του; Με «αν» δεν φτιάχνονται πραγματικότητες. Ειδικά όταν οι πραγματικότητες αναφέρουν πως μόλις το «τριφύλλι» προηγήθηκε, τότε ήταν που υποτάχθηκε ολοκληρωτικά στη μοίρα του ο Ολυμπιακός. Κι αυτό δείχνει τα πάντα για την -τωρινή- κατάστασή του

Μας το `λεγε -θυμίζω- ο Χένρικσεν στην ανάλυσή του προχτές. Και δεν έπεσε έξω. Αυτός που πέφτει έξω είναι ο Περέιρα. Οχι για τις συνθήκες «ζούγκλας» και τα υπόλοιπα που σωστά είπε στη συνέντευξη Τύπου, αλλά για την προσέγγισή του στα τελευταία σοβαρά ματς της ομάδας του. Στην Τούμπα, με την ΑΕΚ, στο «Ολιμπίνσκι» και στο «Απόστολος Νικολαΐδης». Προσέγγιση που ταιριάζει σε «μικρή» ομάδα. Προσέγγιση που δεν υπήρχε προ μηνών επί Μίτσελ

Η μέρα ήταν «πράσινη» και, αν ανήκει σε πρόσωπα, αυτά είναι ο Γιάνκοβιτς (στα χνάρια του αδικοχαμένου πατέρα του, Οσκαρ α' ανδρικού ρόλου, μέρα που είναι) και ο Αναστασίου. Του τα `χω «χώσει» πολλάκις, αλλά χτες βράδυ με τον σχεδιασμό του, τις κινήσεις την ώρα του ματς και την ωριμότητα στο τέλος να την πει απροκάλυπτα στους οπαδούς της ομάδα του κερδίζει το Οσκαρ σκηνοθεσίας!

Αντιθέτως, το Οσκαρ αηδίας απονέμεται στα «πράσινα» Ορκ, που συντήρησαν τον κύκλο αίματος, μην τυχόν και υπολείπονται από τα «κόκκινα» Ορκ, από τα «ασπρόμαυρα» Ορκ ή από τα «κιτρινόμαυρα» Ορκ και φτου κι απ' την αρχή. Και δεν βλέπω πουθενά τον «Φρόντο» και τους υπόλοιπους που θα μας απαλλάξουν από το μαρτύριο της συνύπαρξης μαζί τους


Πηγή: Goal / sentragoal.gr
 

 

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags