Facebook Pixel Ατζούν Ιλιτζαλί - Survivor: Τα χρήματα που "έβγαλε" ο Ατζούν από την πρεμιέρα Survivor - Πάνω από 100.000 - Συμφωνία με ΣΚΑΪ
Life
| 2021-12-28 09:00:00

Τα χρήματα που "έβγαλε" ο Ατζούν από την πρεμιέρα Survivor - Πάνω από 100.000 - Νέο deal με ΣΚΑΪ

Sportdog Team
Τα χρήματα που "έβγαλε" ο Ατζούν από την πρεμιέρα Survivor - Πάνω από 100.000 - Νέο deal με ΣΚΑΪ

Πόσα κέρδισε ο Τούρκος παραγωγός από το πρώτο επεισόδιο, το deal που έχει κλείσει με το κανάλι του Φαλήρου και γιατί είναι περισσότερα από πέρυσι; Και οι δύο πλευρές φοβούνται ότι το ριάλιτι θα έχει... πρόβλημα στην τηλεθέαση!

Πρώτη μέρα για το survivor την Κυριακή και έχοντας απέναντι ανταγωνισμό τόσο το Μάρκο Σεφερλή στον Αντ1 όσο και τη Γη της Ελιάς στο Mega κατάφερε και κράτησε ένα 28%, ποσοστό εξόχως ικανοποιητικό

Η αλήθεια είναι ότι λείπουν οι προσωπικότητες από το cast όμως ο ανταγωνισμός ήταν έντονος αφού τα δύο παιχνίδια που διεξήχθησαν κρίθηκαν στον Πόντο

Σχεδόν ισορροπία σε όλα τα κοινά για το Survivor αφού έκανε 28 στο νεανικό κοινό και 27 σχεδόν στο σύνολο. Όσο για τα τέταρτα χτυπησε και 34%. Το Survivor να θυμίσουμε θα παίζει από Σάββατο μέχρι Τετάρτη

Τα ικανοποιητικά νούμερα της πρεμιέρας πάντως, δεν... έπαιξαν ιδιαίτερο ρόλο στα κέρδη του Ατζούν Ιλιτζαλί, καθώς η συμφωνία σε σχέση με πέρυσι έχει αλλάξει!

Σύμφωνα με πληροφορίες, φέτος η συνεργασία του ΣΚΑΪ με τον Ατζούν Ιλιτζαλί έχει μπει σε νέες βάσεις. Το κανάλι του Φαλήρου και ο Τούρκος παραγωγός γνωρίζουν ότι φέτος το τοπίο του ανταγωνισμού είναι ένα «ναρκοπέδιο» και δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια να κάνουν την ανατροπή, ενώ και στις δύο πλευρές επικρατεί μεγάλη αγωνία για τη σύγκρουση με τα δυνατά χαρτιά της μυθοπλασίας.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΣΚΑΪ αποφάσισε να αλλάξει τον έως τώρα προγραμματισμό του «Survivor» και να επιχειρήσει να βρει τον δρόμο του στο λιγότερο «ασφυκτικό» -όπως κρίνειπεριβάλλον ανταγωνισμού του Σαββατοκύριακου. Για τον λόγο αυτόν, το ριάλιτι επιβίωσης φέτος θα μεταδίδεται από το Σάββατο έως την Τετάρτη, αυξάνοντας τα επεισόδια σε πέντε την εβδομάδα. Μάλιστα, και η πρεμιέρα του «Survivor» μετακινήθηκε για να αποφύγει «μετωπικές» συγκρούσεις.

Μετά την απόφαση του Alpha και του Mega να συνεχίσουν χωρίς διακοπή για τις γιορτές τον «Σασμό» και τη «Γη της ελιάς» αντίστοιχα, ο ΣΚΑΪ μετακίνησε την πρεμιέρα του «Survivor» από τη Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου (θα έβρισκε «απέναντί» του και τις δύο σειρές) για την Κυριακή 26 Δεκεμβρίου. Νέο deal (όπως εκτιμάται, υποδηλώνει χαμηλότερες προσδοκίες και από τις δύο πλευρές) έκλεισαν ο ΣΚΑΪ και ο Ιλιτζαλί και για το κόστος των επεισοδίων του «Survivor». Για πρώτη φορά από το 2016, όταν το ριάλιτι επιβίωσης έκανε το μεγάλο «άλμα», οι δύο πλευρές αποφάσισαν να προχωρήσουν σε συμφωνία χωρίς ρήτρα τηλεθέασης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος των επεισοδίων του «Survivor» θα είναι σταθερό, χωρίς αυξομειώσεις ανάλογα με την τηλεθέαση. Μετά από «παζάρια» μεταξύ ΣΚΑΪ και Ατζούν, πληροφορίες αναφέρουν ότι το κόστος «κλείδωσε» στα 120.000 ευρώ ανά επεισόδιο, ανεξαρτήτως τηλεθέασης.

Το κανάλι του Φαλήρου επιθυμούσε χαμηλότερη τιμή, της τάξεως των 100.000-110.000 ευρώ ανά επεισόδιο, αλλά δέχθηκε να το «κλειδώσει» λίγο υψηλότερα με έναν όρο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι για να εξασφαλίσει ότι δεν θα συμβεί κάτι ανάλογο με το «Top chef», που, παρά τα ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά, δεν μπορούσε να το διακόψει, ο ΣΚΑΪ έθεσε όρο να μπορεί να λάβει απόφαση ακόμα και για διακοπή του «Survivor» αν η τηλεθέασή του πέσει σε επίπεδα που δεν δικαιολογούν αυτό το κόστος.

Οι νέοι όροι αποτελούν ενδείξεις ανασφάλειας και για τις δύο πλευρές, ενώ υποδηλώνουν ότι ο ΣΚΑΪ βάζει δικλείδες ασφαλείας για να μη βρεθεί με την πλάτη στον τοίχο. Στο τραπέζι των συζητήσεων έπεσε και το ενδεχόμενο ευρύτερου deal ανάμεσα στις δύο πλευρές από την προσεχή σεζόν. Αν «κλειδώσει» το νέο deal, ο Ιλιτζαλί θα αναλάβει το σύνολο των μεγάλων ψυχαγωγικών projects του ΣΚΑΪ.

Η διαφορά με τα προηγούμενα χρόνια

Η συμφωνία που φέρεται να είχαν κάνει ο Ατζούν με τον ΣΚΑΙ για το Survivor, προέβλεπε πως όσο ανεβαίνει η τηλεαθέαση, ανεβαίνει και το κόστος επεισοδίου. Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα είχαν γίνει νωστά, η βάση του επεισοδίου με μέση τηλεθέαση 20% στο δυναμικό κοινό, είναι οι 80.000 ευρώ.

Τόσα είναι τα χρήματα που παίρνει η Acun Media. Από εκεί και πέρα όμως για κάθε μονάδα τηλεθέασης παραπάνω, το συγκεκριμένο ποσό αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ. Αν για παράδειγμα ένα επεισόδιο έφτανε το 30%, τότε το κόστος του εκτοξεύεται στις 120.000 ευρώ.

Άρα με το 28% που έκανε η πρεμιέρα της Κυριακής, θα έπαιρνε λιγότερα από τα 120.000 που πήρε τώρα ο Τούρκος!

*** ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέος... Ντάνος: Ο "άγνωστος" διάσημος έγινε φαβορί για νικητής Survivor - Χαμός στο twitter (ΦΩΤΟ)

 

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags