Μια δυσάρεστη έκπληξη αποτέλεσε για τους εργαζομένους των Ελληνικών Ναυπηγείων Σκαραμαγκά ότι, το αφεντικό που τους «φόρτωσαν» τους αγνοεί επιδεικτικά και δεν θέλει να τους δώσει ούτε την ναυπήγηση μίας μηχανότρατας.

Όσο για το τι γίνονται εκεί τα υποβρύχια; Απλά σκουριάζουν αν και η Ελλάδα έχει πληρώσει πάνω από 2 δισ. ευρώ χωρίς να έχει παραλάβει τίποτα εκτός από τον «Παπανικολή»...

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Liberation», ο Λιβανέζος Ισκαντάρ Σάφα που είναι και ο ιδιοκτήτης της γαλλικής ναυπηγικής κατασκευαστικής εταιρίας CMN, ανακοίνωσε την προηγούμενη Πέμπτη ότι πήρε την παραγγελία από τη Μοζαμβίκη και αφορά τη ναυπήγηση τριάντα πλοίων αξία 200 εκατομμυρίων ευρώ.

Συγκεκριμένα ο Ισκαντάρ Σάφα ανέλαβε να «κτίσει» 24 μηχανότρατες, τρία περιπολικά μήκους 32 μέτρων, τρία περιπολικά μήκους 42 μέτρων. Η κατασκευή θα γίνει στις εγκαταστάσεις που έχει στο Χερβούργο, και θα πρέπει να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015.

Επίσης ο Ισκαντάρ Σάφα στα ναυπηγεία που διαθέτει στη Γερμανία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα κατασκευάσει σε δεύτερο χρόνο και άλλες 30 μηχανότρατες πάλι για λογαριασμό της Μοζαμβίκης.

Σύμφωνα με το Bmpd blog του Κέντρου για την Ανάλυση Στρατηγικών και Τεχνολογιών (CAS ), τα τρία 42-μετρα περιπολικά που παρήγγειλε η Μοζαμβίκη είναι και το καινοτόμο τριμαράν Ocean Eagle 43, μια τροποποίηση ενός παρόμοιου σχεδίου που καλείται Ocean Eagle 40, το οποίο η CMN παρουσίασε για πρώτη φορά στην έκθεση IDEX 2013 .

Το περιπολικό σκάφος Ocean Eagle θα πρέπει να έχει μήκος 43 μέτρα, ταχύτητα 30 κόμβων και αυτονομία 3.000 μιλίων σε 20 κόμβους. Λόγω της υψηλής αυτοματοποίησης, το πλήρωμα του πλοίου αποτελείται μόνο από επτά άτομα, ενώ μπορούν να φιλοξενηθούν επιπλέον οκτώ άτομα. Οπλισμός του πλοίου περιλαμβάνει έναν τηλεχειριζόμενο 20mm ή 3 mm αυτόματο όπλο, δύο 12.7mm πολυβόλα. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο χώρο προσνήωσης για να φιλοξενήσει ένα UAV ελικόπτερο τύπου Schiebel S-100 CamCopter.

Πηγή: Newpost.gr