ΕΝ αρχή για την ΑΕΚ ην το γήπεδο. Το πρότζεκτ που παρουσίασε χθες ο Μελισσανίδης. Το γήπεδο θα είναι το εφαλτήριο για την ΑΕΚ. Να πατήσει, να σηκωθεί, να εκτιναχθεί. Κι όπως έχω γράψει από την πρώτη μέρα που έκανε το comeback ο Μελισσανίδης, αν τον χαρακτηρίζει μια λέξη, αυτή είναι η αποτελεσματικότητα.
Τον στόχο που βάζει τον πετυχαίνει πάντα. Αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Αν ξεκινήσει κάτι ο Μελισσανίδης, το φτάνει στο τέρμα. Δεν το αφήνει στη μέση. Δεν είναι Αλαφούζος ο Μελισσανίδης. Να λέει για σαράντα χιλιάδες μέλη στη Συμμαχία, να μαζεύει οχτώ χιλιάδες και να εισπράττει μετά φραγκοδίφραγκα.
Η ταπεινότητά μου έχει εκφράσει δύο φορές τις επιφυλάξεις της σχετικά με το κατά πόσο είναι εφικτό γήπεδο 33.000 θέσεων σε τόσο μικρό χώρο. Χωρίς δηλαδή να εμφανιστούν στο ξαφνικό τίποτα κορμοράνοι α λα Βοτανικός. Οψόμεθα. Πέρα όμως από την προοπτική του γηπέδου, υπάρχει για την ΑΕΚ η καθημερινότητα. Για τα δύο επόμενα χρόνια δηλαδή που η ομάδα θα παίζει σε Γ' και Β' Εθνική.
Κατ' αρχάς θα πρέπει να πούμε ότι για να σωθεί το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο πρέπει κάθε χρόνο να πέφτει μία τουλάχιστον ομάδα της Super League στη Γ' Εθνική. Φέτος μάλιστα πέσανε τρεις. Πέρα από την ΑΕΚ, Λάρισα και Πανσεραϊκός. Ενα μέγεθος, λοιπόν, σαν τη Λάρισα και σαν την ΑΕΚ δίνει αξία στην κατηγορία. Είναι ιστορική στιγμή δηλαδή για τη Θύελλα Ραφήνας και την κάθε Θύελλα Ραφήνας να παίξει κόντρα στην ΑΕΚ.
Αυτή η κωλοκατηγορία δηλαδή, με τα πλαστικά χορτάρια, τις μαγκιές, τις μπουνιές και τις κλωτσοπατινάδες, αποκτάει άλλη διάσταση. Με την ΑΕΚ, στο συγκεκριμένο ματς με τη Θύελλα Ραφήνας, να κάνει ρεκόρ εισιτηρίων του Σαββατοκύριακου: Στις δεκατρείς χιλιάδες και κάτι ψιλά, όταν Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ έπαιζαν εκτός έδρας κι ο Παναθηναϊκός με τον Αστέρα Τρίπολης μόλις και μετά βίας ξεπέρασε το δεκάρικο. Γνωστό είναι και δεδομένο ότι ο κόσμος της ΑΕΚ την έχει δει ευθύς εξαρχής ζεστά τη δουλειά με τη Γ' Εθνική. Οχι σαν αγγαρεία. Μέσα-έξω τρέχουνε πίσω από την ομάδα τους. Δεν το βαρυγκομάνε.
Κι εδώ είναι που ξαναγυρίζουμε στον Μελισσανίδη. Αν το Νο 1 προσόν του είναι η αποτελεσματικότητα, η Νο 1 αδυναμία του ότι είναι σφιχτός. Πολύ σφιχτός. Και ειρήσθω εν παρόδω, κακώς, πολύ κακώς οι Σκωτσέζοι χαρακτηρίζονται σαν οι κατεξοχήν τσιγγούνηδες. Μία δεν κάνουνε μπροστά στους Πόντιους. Τα ράβουνε τα λεφτά οι Πόντιοι και διπλοβελονιά μάλιστα. Κι ο Μελισσανίδης είναι Πόντιος βεριτάμπλ. Κι όχι μόνο στα δικά του λεφτά. Σ' αυτά που έχει στην τσέπη του. Ράβει στην προκειμένη περίπτωση και τα λεφτά της ΑΕΚ.
Τεράστια είναι τα λεφτά της ΑΕΚ για τη Γ' Εθνική από τη χορηγία του ΟΠΑΠ και το συμβόλαιο της Νόβα. Το μπάτζετ της ομάδας όμως στο τσίμα-τσίμα. Ισα ίσα να κερδίζει 2-0 το Περιστέρι και 2-1 τη Ραφήνα. Τι θέλει να πει ο ποιητής; Οτι ο Μελισσανίδης θα μπορούσε να έχει ανεβάσει λίγο το μπάτζετ. Να είχε φτιάξει ακόμα καλύτερη ομάδα. Ομάδα που να βάζει τέσσερα και πέντε γκολ.
Μίνιμουμ δεκαπέντε χιλιάδες κόσμο θα έχει κάθε φορά το ΟΑΚΑ. Με μια καλύτερη ομάδα και θα ευχαριστιόντουσαν και θα καψουρευόντουσαν. Μια καλύτερη ομάδα θα έφτιαχνε ακόμα περισσότερο. Θα αποζημίωνε αυτούς που βάλανε το χέρι στην τσέπη για διαρκείας. Και ακριβά διαρκείας μάλιστα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Είπαμε όμως. Ο Δημητράκης είναι σφιχτός. Κρατάει τα λεφτά για το γήπεδο. Αυτά.
Στο δικαστικό ρεπορτάζ κυριαρχούν με διαφορά οι γυναίκες
ΚΑΤΑ μία περίεργη σύμπτωση στο δικαστικό ρεπορτάζ κυριαρχούν οι γυναίκες δημοσιογράφοι. Και στον γραπτό Τύπο που δίνουν ρεσιτάλ τώρα με τη Χρυσή Αυγή η Μπενέα και η Ψαρά του «Εθνους», αλλά και στον ηλεκτρονικό Τύπο. Κορυφαίες είναι οι γυναίκες. Οι άντρες είτε δεν υπάρχουν είτε είναι δευτεράτζες. Ισως είναι η γυναικεία τσαχπινιά, για να μην πούμε την άλλη λέξη, που τους δίνει τη δυνατότητα να ανοίγουνε πόρτες και να βγάζουνε ειδήσεις. Να έχουνε τον τρόπο τους δηλαδή να ψήνουνε τους δικαστές και τις δικαστίνες.
Μια γυναίκα ξέρει πώς να χειρισθεί έναν άντρα και να τον τουμπάρει. Οι γυναίκες βέβαια είναι ταυτόχρονα και σκληρές. Πολύ σκληρές θα λέγαμε. Βλέπεις την Ιωάννα Μάνδρου να λέει το ρεπορτάζ κι είναι πιο σκληρή κι από την εισαγγελέα της έδρας στα «στημένα». Το στυλ, το ύφος, η κοφτή εκφορά του λόγου, η φρασεολογία, παραπέμπουν σε ρόλο που έχει φτιάξει ο Νίκος Φώσκολος. Αυστηρή, σοβαρή, με μετρημένα τα λόγια της, μιλάει λες και έχει απέναντί της τους κατηγορούμενους. Λες και απευθύνεται στον Μιχαλολιάκο, τον Λαγό και τον Κασιδιάρη. Τη βλέπεις να μιλάει και αισθάνεσαι οίκτο για τους κατηγορούμενους. Τους λυπάσαι.
Από τους τέσσερις που απολογήθηκαν τρεις είναι έξω κι ένας μέσα
ΕΠΙ της ουσίας, βέβαια, μιλάμε για το απόλυτο καραγκιοζιλίκι. Οπως πάντα στην Ελλάδα, αυτό που κυριαρχεί τώρα στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής είναι η υπερβολή. Το κατηγορητήριο για τον Κασιδιάρη ήταν κατά το ρεπορτάζ σαν τηλεφωνικός κατάλογος. Προκειμένου να χωράει όλο τον ποινικό κώδικα: «Βιασμούς, ανθρωποκτονίες, αρπαγές ανηλίκων, μέχρι βαριές σωματικές βλάβες». Περιγράφει «οργάνωση δομημένη κατά τα πρότυπα του Χίτλερ με στρατολογήσεις ανηλίκων αλλά και ομάδες μάχης. Ο Κασιδιάρης έχει τον ρόλο του υπεύθυνου για τη στρατιωτική εκπαίδευση, ακόμα και με αληθινά πυρά». Τα διαβάζεις όλα αυτά αναρτημένα στις 10.44 χθες το πρωί. Ποια είναι η αμέσως επόμενη ανάρτηση-είδηση ύστερα από επτά ακριβώς λεπτά στις 10.51; Ελεύθερος ο Κασιδιάρης!
Ελεύθεροι κι ο Μίχος με τον Παναγιώταρο! Στην μπουζού μόνο ο Λαγός. Προφανώς επειδή είναι γρήγορος σαν ύποπτος φυγής. Αποτέλεσμα: Τρία-ένα. Από τους τέσσερις βουλευτές της Χρυσής Αυγής που απολογήθηκαν στον ανακριτή τρεις έξω κι ένας μέσα. Τελικά ποιο απ' όλα αυτά να πιστέψουν ο τηλεθεατής και ο αναγνώστης που μένουν με ανοιχτό το στόμα; Πώς γίνεται αυτοί που εμφανίζονται σαν ανθρωπόμορφα τέρατα και μέλη εγκληματικής οργάνωσης να αφήνονται ελεύθεροι; Να μη θεωρούνται ύποπτοι για τέλεση άλλων αδικημάτων; Κι έχουνε φάει δεκαοχτώ μήνες προφυλάκισης ο Ψωμιάδης κι ο Μπέος επειδή μιλάγανε στα τηλέφωνα και λέγανε μαλακίες. Πώς γίνεται ανακριτής και εισαγγελέας να καταπινούνε αμάσητο ολόκληρο τον ποινικό κώδικα που είχε φορτώσει ο εισαγγελέας υπηρεσίας στον Κασιδιάρη;
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Τσακογιάννης ανάβει κάθε πρωί κερί στην εκκλησία της Αγίας Μαρίνας στην Ηλιούπολη.
- Observer
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Οταν λέει η Ελεονώρα Μελέτη ότι «έχω πάει με λίγους άντρες», πώς μετράει το «λίγο»;