Το νούμερο των πωληθέντων tablets για το 2013 είναι μάλιστα πολύ μεγαλύτερο από το νούμερο που είχε βγάλει η ίδια έρευνα για το 2012 (120.000 tablets), καθώς στην εκτόξευση των πωλήσεων βοήθησε και η μεγάλη ποικιλία που οδήγησε τις τιμές σε γρήγορη πτώση.
Σύμφωνα επίσης με την έρευνα της GfK, το 66% των tablets που πωλήθηκαν μέσα στο 2013 είχαν κόστος κάτω από 200 ευρώ ενώ το 31% των πωληθέντων tablets κόστιζαν κάτω και από 100 ευρώ, πράγμα που δείχνει τη σαφή προτίμηση των Ελλήνων στα μεσαίου και χαμηλού κόστους tablets, καθώς η έρευνα δείχνει ότι τα tablets με κόστος 201 – 500 ευρώ έχουν μερίδιο αγοράς μόνο 26%.
Το χαμηλότερο κόστος οδηγεί και σε μικρότερες οθόνες, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από την έρευνα η οποία δείχνει ότι το 66% των tablets που πουλήθηκαν μέσα στο 2013 είχαν οθόνη 7 ιντσών, ενώ μόνο το 20%είχαν δυνατότητα σύνδεσης με κάποιο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, καθώς αυτό είναι χαρακτηριστικό των πιο ακριβών tablets.
ΠΗΓΗ: emea.gr