Ξεκινώντας από την άμυνα, η EA βελτίωσε σημαντικά το AI των αμυντικών με συνολικά 25 νέες κινήσεις είτε μεμονωμένες ανά παίκτη, είτε ως σύνολο. Οι αμυντικοί θα αντιδρούν πλέον φυσιολογικά στις μπαλιές “τρύπες” των αντιπάλων μέσων, έχοντας δηλαδή την αντίληψη να μαρκάρουν στον χώρο και όχι αποκλειστικά τους αντίπαλους επιθετικούς. Με αυτόν τον τρόπο, η επίθεση θα δυσκολέψει αρκετά για τον μέσο gamer. Το ίδιο ισχύει και για τη μεσαία γραμμή, καθώς θα μπορεί να προσαρμόσει είτε την άμυνα της στον χώρο, είτε να γίνονται μεμονωμένα man-to-man στους πιο επικίνδυνους παίκτες της αντίπαλης ομάδας.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο μηχανισμός No Touch Dribbling που επιτρέπει στον παίκτη να αφήνουν την μπάλα να κυλίσει για να πραγματοποιήσουν προσποίηση ή για να προσπεράσουν έναν αμυντικό όπως π.χ. ο Gareth Bale (άνοιγμα μπάλας στη μία πλευρά και προσπέρασμα από την άλλη). Στην ίδια λογική, ο παίκτης θα ελέγχει πλέον πλήρως τη δύναμη της βαθιάς μπαλιάς-σέντρας.

Τέλος, η EA συστήνει το FIFA Trainer, έναν βοηθό που παρέχει οδηγίες κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Φυσικά, υπάρχει η επιλογή απενεργοποίησης για τους έμπειρους gamers.

Σταδιακά θα μαθαίνουμε και άλλες νέες λειτουργίες, τις οποίες προφανώς θα γνωρίσουμε μέσα από τα trailers που θα δημοσιευθούν τις επόμενες εβδομάδες. Το FIFA 16 θα κυκλοφορήσει στις 22 Σεπτεμβρίου για PS3, PS4, Windows PC, Xbox One και Xbox 360.

ΠΗΓΗ: techgear.gr