Αλλαγή δεδομένων στις κυριακάτικες αθλητικές εκπομπές έχει προκαλέσει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η παρουσία του «Kick Off» στον ΣΚΑΪ!

Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, το «Kick Off» έχει κερδίσει τους άνδρες τηλεθεατές, δηλαδή το κοινό το οποίο κατεξοχήν παρακολουθεί τέτοιου είδους προγράμματα.
 

Η εκπομπή με παρουσιαστές τους Αντώνη Πανούτσο, Κώστα Βαϊμάκη και Χριστίνα Βραχάλη και σχολιαστές τους Αλέξη Σπυρόπουλο, Βασίλη Βέργη, Βασίλη Παπαθεοδώρου και Παναγιώτη Βαρούχα, κυριαρχεί πλέον στο δυναμικό -όπως θεωρείται από την αγορά- ανδρικό κοινό, δηλαδή αυτό που αφορά τις ηλικίες 25-44, κερδίζοντας το παραδοσιακότερο brand name της ΕΡΤ, την «Αθλητική Κυριακή».

Τόσο τον Ιανουάριο όσο και τον Φεβρουάριο, το «Kick Off» τρέχει στο σύνολο με μέσο όρο 6,2% στους άνδρες 25-44 έναντι 5,5% της «Αθλητικής Κυριακής»! Και με δεδομένο ότι αυτό το κοινό είναι το βασικό target group στο οποίο απευθύνονται οι αθλητικές εκπομπές (αλλά και οι διαφημιστικές), η κυριαρχία του «Kick Off» απέναντι στον ανταγωνισμό έχει ιδιαίτερη σημασία.

Κυρίως επειδή ένα τόσο νέο project πέτυχε μόλις στους πρώτους μήνες παρουσίας του στην τηλεόραση να εκτοπίσει από την πρώτη θέση των προτιμήσεων ενός τόσο μεγάλου μέρους των ανδρών τηλεθεατών μία τόσο παραδοσιακή εκπομπή όπως η «Αθλητική Κυριακή», που μεταδίδεται επί δεκαετίες.

Μάλιστα, η κυριαρχία του «Kick Off» στο συγκεκριμένο -σημαντικότατο για κάθε αθλητικό project- target group παραμένει και στο διάστημα που τα δύο προγράμματα παίζουν ταυτόχρονα, δηλαδή και από τις 22.00 έως τις 24.00 (στον ΣΚΑΪ, βλέπετε, ξεκινούν ένα 20λεπτο νωρίτερα από την ΕΡΤ). Και τότε, λοιπόν, η εκπομπή του ΣΚΑΪ διατηρεί σταθερά την πρωτιά στους άνδρες 25-44 με μ.ό. 6,2% έναντι 5,6% της «Αθλητικής Κυριακής»!

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι ο ΣΚΑΙ έχει πολύ μεγάλη απώλεια τηλεθέασης τη στιγμή της διακοπής για την κλήρωση του Τζόκερ που συμπίπτει μάλιστα με την έναρξη της Αθλητικής Κυριακής, η οποία χάρη στο έμπειρο δημοσιογραφικό δυναμικό της και τις ζωντανές συνδέσεις σε πολλά γήπεδα και πόλεις, παίζει εξίσου δυνατά στη μάχη του ανταγωνισμού και των αριθμών.

Ακόμη ένα ενδεικτικό στοιχείο της υπεροχής του «Kick Off» στο δυναμικό ανδρικό κοινό είναι και το εξής: από την αρχή του 2016 μέχρι και σήμερα έχει καταγράψει -στο διάστημα που παίζει απέναντι από την «Αθλητική Κυριακή»- ως υψηλότερο μέσο όρο το 9,9% στους άνδρες 25-44 στην εκπομπή της 10ης Ιανουαρίου.

Αντίστοιχα, το ταβάνι της «Αθλητικής Κυριακής» σε αυτό το διάστημα -και πάντα στο ίδιο κοινό- ήταν το 7,5% στην εκπομπή της 31ης Ιανουαρίου.

Μάλιστα, το «Kick Off» υπερέχει έναντι της «Αθλητικής Κυριακής» και σε απόλυτο αριθμό τηλεθεατών όχι μόνο στο ανδρικό κοινό 25-44, αλλά και στο 25-54 όσον αφορά το σύνολο της ώρας μετάδοσης των δύο προγραμμάτων!