Αυτή, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Flins της Renault στη Γαλλία, ουσιαστικά διπλασιάσει την αυτονομία του μοντέλου που αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα. Όμως στον κύκλο της πόλης η αυτονομία περιορίζεται στα 300 χιλιόμετρα λόγω της αυξημένης ενεργειακής κατανάλωσης.
Ως πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης η Renault συνεχίζει την προσπάθειά της για κίνηση με μηδενικές εκπομπές. Έτσι με φόρτιση μόλις μισής ώρας το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει επιπλέον 80 χιλιόμετρα.
Και όλα αυτά έγιναν χωρίς οι τεχνική της γαλλικής εταιρείας να αυξήσουν τον όγκο και το βάρος της μπαταρίας. Παράλληλα υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης της ζωής της μπαταρίας που βελτιστοποιεί τη χρήση της, ενώ το νέο σύστημα κυκλοφορίας του αέρα διατηρεί τη θερμοκρασία της μπαταρίας σε σταθερό επίπεδο, καθιστώντας το αυτοκίνητο οικονομικό κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Πηγή: praktoreio-sport