Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που χαρακτηρίζουν τη… μέθοδο αυτή κάτι παραπάνω από επιτυχημένη, μιας και σίγουρα κάνει το κοινό να μην μπορεί να πάρει τα μάτια του από πάνω της. Μάλιστα, όσο πιο σέξι, τόσο πιο επιτυχημένη θεωρείται – ακόμα και αν πολύ ξεχνάνε να κοιτάξουν για ποια εταιρεία ή προϊόν πρόκειται και επικεντρώνονται στα καλογυμνασμένα κορμιά…
Και μιας και η αντίληψη αυτή έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνο στο χώρο της μόδας και των περιοδικών, δείτε τις 15 πιο… επικίνδυνα σέξι διαφημίσεις που έχουν κυκλοφορήσει!
Emporio Armani Underwear - Άνοιξη 2009
Gucci - Άνοιξη 2003
Calvin Klein Underwear - Άνοιξη 2009
Dior - Άνοιξη 2003
Dolce & Gabbana - Άνοιξη 2007
Donna Karan - Φθινόπωρο 1991
Burberry Body - Φθινόπωρο 2011
Guess - Άνοιξη 1990
Marc Jacobs
Emporio Armani Underwear - Φθινόπωρο 2011
Briant Atwood - Φθινόπωρο 2012
Tom Ford
Cesare Paciotti - Φθινόπωρο 2011
Calvin Klein - Άνοιξη 1992
Versace Couture - Φθινόπωρο 1994
Πηγή: protothema.gr
Αυτές είναι οι 15 πιο… επικίνδυνα σέξι διαφημίσεις
| 08/08/14 - 23:21