17/10/19 - 14:27

Επίσημο: BMW M8 Gran Coupé

Η κορυφαία έκδοση του βαυαρικού μοντέλου με έως και 625 PS, συνδυάζεται πλέον και με το πιο πρακτικό 4θυρο αμάξωμα.  

Sportdog Team
Επίσημο: BMW M8 Gran Coupé
506views 0shares

H BMW παρουσίασε την M8 Gran Coupé, το νέο πολυτελές 4θυρο κουπέ επιδόσεων μαζί με την κορυφαία έκδοση Competition απόδοσης 625 PS.

Όπως και στις δίπορτες M8 Coupe και M8 Convertible, κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,4 λίτρων που αποδίδει 600 PS και 750 Nm ροπής, με την ισχύ να αυξάνεται στους 625 PS στην έκδοση Competition. Το μοτέρ συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic οκτώ σχέσεων. Σύμφωνα με τη βαυαρική εταιρεία, η μέση κατανάλωση είναι 10,7 - 10,5 l/100 km και οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 244/240 g/km.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive και με τη βοήθεια του ενεργού διαφορικού Active M Differential. Όπως συμβαίνει σε όλες τις σπορ εκδόσεις των BMW, η τετρακίνηση δίνει προτεραιότητα στον πίσω άξονα ενώ προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας - 4WD, 4WD Sport και 2WD με πλήρη απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3" (3,2" για την Competition) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 kmh - προαιρετικά ο κόφτης μπορεί να ανέβει στα 305 km/h.

Από πλευράς στησίματος το οποίο εξελίχθηκε μεταξύ άλλων στην πίστα Nürburgring-Nordschleife, έχουμε αυξημένα μετατρόχια, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic, DSC (Dynamic Stability Control) και μεγαλύτερα φρένα. Τέλος, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σπορ εξάτμιση προσφέρει το κατάλληλο sountrack. 

Μέσα από τα πλήκτρα M στο τιμόνι ο οδηγός επηρεάζει παραμέτρους σε κινητήρα, ανάρτηση, τιμόνι, σύστημα τετρακίνησης, εξάτμιση και φρένα, αλλάζοντας το χαρακτήρα του μοντέλου.

Σχεδιαστικά, το μοντέλο είναι αρκετά κοντά στο αντίστοιχο πρωτότυπο που είδαμε στην Έκθεση Γενεύης με μικρές επεμβάσεις για τη γραμμή παραγωγής.

H M8 Gran Coupé έχει κατά 200 mm μακρύτερο μεταξόνιο από τις M8 Coupé και M8 Convertible, ενώ φορά το επιθετικό bodykit της M8 με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, αεροδυναμικούς καθρέπτες, γρίλιες M στα εμπρός φτερά, ενσωματωμένη αεροτομή στην ουρά και διαχύτη που φιλοξενεί τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Οι εντυπωσιακές ζάντες 20" φορούν ελαστικά επιδόσεων με διαστάσεις 275/35 εμπρός και 285/35 πίσω.

Σε αντίθεση με τις M8 Coupé και M8 Convertible όπου οι πίσω θέσεις είναι περισσότερο διακοσμητικές, η καμπίνα της M8 Gran Coupé έχει χώρο για τέσσερις ενήλικες επιβάτες με την πρόσβαση να διευκολύνεται από τις πίσω πόρτες, ενώ υπάρχει και η μεσαία πέμπτη θέση για σύντομες διαδρομές.

Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει ενεργά φώτα LED με τεχνολογία Laserlight, καθίσματα M sports, Head-Up Display, ψηφιακό πίνακα οργάνων με navigation (με διαφορετικά γραφικά στις λειτουργίες Track, Road και Sport) καθώς και πλήρη πακέτα υποβοήθησης του οδηγού Driving Assistant και Parking Assistant.

Η M8 Gran Coupé θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση του Los Angeles, με την εμπορική της πορεία να ξεκινά τον Απρίλιο του 2020.

Η ειδική έκδοση BMW M8 Gran Coupé First Edition, διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό 400 μονάδων, θα ξεχωρίζει από την απόχρωση Aurora Diamond Green metallic με λεπτομέρειες Gold Bronze και μπεζ επενδύσεις στο εσωτερικό που παραπέμπουν άμεσα στο πρωτότυπο.

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ