"Αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν ιδιαίτερους χειρισμούς, καθώς το παραμικρό λάθος και ειδικά σε μεγάλες ταχύτητες, μπορεί να σε βγάλει εκτός δρόμου. Ακόμα και σε ευθεία. Το έχουμε δει πολλές φορές στη F1. Eίναι η λεγόμενη υπερστροφή ισχύος, που πολλές φορές δημιουργείται από τη δύναμη που υπάρχει στον πίσω άξονα - Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο. Αν βεβαιωθεί ότι δεν υπήρξε πρόβλημα στον οδηγό, σημαίνει ότι υπήρξε πρόβλημα με τα ελαστικά. Εφόσον αποδειχτεί ότι ήταν 11 ετών τα λάστιχα και χειμερινά, όχι κατάλληλα δηλαδή", ήταν το αρχικό σχόλιο του δημοσιογράφου Τάκη Τρακουσέλλη από το www.newsauto.gr στον SportDog και συμπλήρωσε για τα πολυκαιρισμένα λάστιχα του αυτοκινήτου:
"Προφανώς έγινε κλατάρισμα του ελαστικού και σερνόταν η ζάντα στο οδόστρωμα. Γι' αυτό λένε ότι υπήρξε ξύσμα 50 μέτρων στον δρόμο από τη ζάντα. Κάποιο ελαστικό δεν άντεξε στην πίεση, γιατί μιλάμε για ένα αυτοκίνητο 480 ίππων. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε χειμερινά λάστιχα, καθώς υπάρχει η λογική σε κάποιους να χρησιμοποιούν ειδικά λάστιχα τον χειμώνα για 2-3 μήνες και όταν αλλάζει ο καιρός να τα βγάζουν και να τα αποθηκεύουν. Με αυτή τη λογική τα κράτησαν πολλά χρόνια (11 συγκεκριμένα), αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Αν υπήρξε λαστιχάς που διαβεβαίωσε τον ιδιοκτήτη ότι λάστιχα 11 ετών ήταν σε θέση να αξιοποιηθούν σε τέτοιο αυτοκίνητο, είναι εγκληματικό".
Μπορείτε να μας πείτε δύο λόγια για το αυτοκίνητο;
"Όλοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για ανοιχτό, κάμπριο αμάξι. Gt2 κάμπριο δεν υπάρχει. Εφόσον μιλάνε για 911 κάμπριο, είναι το 911 τούρμπο. Ένα από τα πιο καλά και ισχυρά αυτοκίνητα της Porsche. Χρειάζεται ιδιαίτερη εκπαίδευση για να το οδηγήσει κάποιος. Δεν είναι θέμα ηλικίας, είναι θέμα εκπαίδευσης. Κανένας κάτοχος τέτοιου αυτοκινήτου, θα τολμούσα να πω κανένας κάτοχος αυτοκινήτου πάνω από 200 ίππους, δεν έχει την εκπαίδευση για να το οδηγήσει. Κι όταν λέω εκπαίδευση, δεν εννοώ τη διαδικασία που κάνουμε στην Ελλάδα για να πάρουμε το δίπλωμα οδήγησης".
Φαίνεται το αμάξι να μην κτυπά για λίγα εκατοστά στο διαχωριστικό διάζωμα, κάτι που ίσως συγκρατούσε την ταχύτητά του ή να άλλαζε την πορεία του.
"Αυτό που έγινε στο συγκεκριμένο δυστύχημα, συμβαίνει πολύ σπάνια: Αλφάδιασε στον δρόμο του πάρκινγκ και καρφώθηκε πάνω σε άλλο αμάξι. Ο Θεός κοιμήθηκε σε αυτή την περίπτωση. Λίγα χιλιοστά δεξιά, λίγα χιλιοστά αριστερά, αν χτυπούσε στο κράσπεδο κ.λπ., μπορεί να μην είχαμε αυτή την κατάληξη".
Όταν το ανώτατο όριο στον όποιο αυτοκινητόδρομο είναι 130 χιλιόμετρα την ώρα, είναι δυνατόν να πωλούνται αυτοκίνητα που πιάνουν πάνω από 300; Θα έπρεπε, δηλαδή, να υπάρχει μία σχετική πρόνοια;
"Ο κατασκευαστής βάζει ηλεκτρονικό κόφτη στα 250. Γιατί αν θέλει κάποιος να πάει στη Autobahn στη Γερμανία, που το όριο είναι πάνω από 130 χιλιόμετρα ανά ώρα, μπορεί να το κάνει. Από εκεί και πέρα δεν είναι υποχρεωμένη η αυτοκινητοβιομηχανία να βάζει κόφτη στην ταχύτητα. Πρέπει να ξέρουμε τις δυνατότητές μας, αυτό έχει σημασία. Γιατί μπορεί σε μία προσπέραση, στιγμιαία να χρειαστεί κάποιος να πάει και 150 χιλιόμετρα. Δίνει ασφάλεια η ενεργητική οδήγηση, να μη μένει σε μία προσπέραση για πολλή ώρα ένα αυτοκίνητο στο πλάι άλλου αυτοκινήτου".
Τα τροχαία στην Ελλάδα είναι ένα ευρύτερο πρόβλημα, καθώς το 40% του κόστους στην Υγεία, είναι για αυτή τη διαδικασία.
"Αυτό είναι κάτι που το γράφουμε χρόνια τώρα, ο Έλληνας δεν έχει οδηγική παιδεία. Δεν αναφέρομαι σε πτυχία, αλλά σε εκπαίδευση. Δεν υπάρχει παιδειά, αν και θα έπρεπε να χτίζεται από τα παιδικά χρόνια. Αφού δεν έχει βάλει το κράτος μάθημα οδηγικής συμπεριφοράς στα σχολεία, πρέπει να περνάμε μόνοι μας στα παιδιά μας. Στην καθημερινότητα, με τη συμπερφορά μας.
Να τονίσω ότι το τροχαίο που αναφερόμαστε δεν είναι ταξικό, αλλά κοινωνικό. Δεν πρόκειται για ένα πλουσιόπαιδο που έφαγε την οικογένεια, δηλαδή. Στη θέση του θα μπορούσε να ήταν οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Ας μη δημιουργούμε ταξικές διαφορές, λοιπόν, αυτό που χρειάζεται είναι να γίνουμε καλύτεροι στην εκπαίδευση και στην εξέλιξη".