Τώρα που έκατσε η σκόνη, ας ρίξουμε και εμείς ένα ξεφωνητό σαν άνθρωποι. Γιατί στον μικρόκοσμο των χαζών, ακούγεται αραιά και που το όνομά μου.

Στον ΠΑΟΚ, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί. Ξεκάθαρα πλέον, μιλάμε για ανθρώπους που τρέφονται από τον διχασμό. Και έχουν δημιουργήσει ένα κοινό το οποίο αισθάνεται πως ακούγοντάς τους γίνεται πιο… ψαγμένο.

Ας ορίσουμε βασικά, τι είναι ραδιοφωνικός παραγωγός. Ραδιοφωνικός παραγωγός της Θεσσαλονίκης, είναι ένας πχ δημόσιος υπάλληλος, ηλεκτρολόγος, ταχυδρόμος ή βετεράνος ποδοσφαιριστής που βρέθηκε με ένα μικρόφωνο μπροστά στα χείλη του επειδή οι ιδιοκτησίες των μέσων ήταν υπερχρεωμένες και ήθελαν να μειώσουν τα μπάτζετ τους.

Δεν έχουν καμία σχέση με την εκπαίδευση που θα έπρεπε να έχει ένας άνθρωπος με μικρόφωνο, δεν έχουν την υποδομή και κυρίως δεν έχουν την επαφή με όσους κρίνουν.

Για παράδειγμα, μπορεί ένας τύπος να ξεβουλώνει βόθρους και το βράδυ να πηγαίνει να κάνει εκπομπή. Την ώρα λοιπόν που είναι μέσα στα σκατά, είναι δύσκολο να πάρει τηλέφωνο τον υπεύθυνο επικοινωνίας της κάθε ομάδας για να ρωτήσει κάποιες απορίες του. Δεν έχει και σήμα εκεί κάτω, λογικά.

Αυτοί οι τύποι λοιπόν, κάνουν εκπομπές σε ραδιόφωνα που χρωστάνε εκατ. ευρώ στο ελληνικό δημόσιο και όχι μόνο και έχουν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να αναπτύξουν το επαναστατικό τους προφίλ. Οι περισσότεροι επαναστάτες, δέχονται να κάνουν αυτή τη.. δεύτερη δουλειά, με αμοιβές τύπου 200 ευρώ το μήνα και βέβαια ανασφάλιστοι. Έμαθε για αυτούς ο Τσε από εκεί που είναι και χαμογέλασε για τη συνέχειά του.

Αυτοί λοιπόν είναι οι διαμορφωτές κλίματος στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι συχνά πυκνά, αφήνουν υπονοούμενα για τους ρεπόρτερ. Ο ρεπόρτερ είναι επαγγελματίας, είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί κανόνες και δεν μπορεί να κάνει ότι γουστάρει γιατί απλούστατα, είναι υπαρκτό πρόσωπο. Πηγαίνει στη Τούμπα, πηγαίνει εκτός έδρας, πηγαίνει στη προετοιμασία, πηγαίνει όπου και να βρίσκεται η ομάδα.

Η λάσπη που τρώει ο ρεπόρτερ, προέρχεται πολλές φορές και από ανταγωνιστές του. Για παράδειγμα, ένας διευθυντής ραδιοφώνου, δεν μπορεί να πει ο ίδιος διάφορα γιατί υπάρχει η ένωση συντακτών που θα τον αποβάλει. Δεν τον χαλάει όμως να δώσει δύο κατοστάρικα σε έναν βλάκα και να μεταφέρει από αυτόν κλίμα για τον ανταγωνιστή του. Με λίγα λόγια, με δυο κατοστάρικα το μήνα, έχει αγοράσει το προσωπικό του τζουκ μποξ, με αύρα επαναστάτη.

Δε το συζητώ πως είμαστε κωλοφάρα, αλλά εδώ που φτάσαμε αποδείχτηκε πως δεν είμαστε κωλοφάρα σε επίπεδο επαγγελματικής ιδιότητας, αλλά ως λαός. Για αυτό μη γράψει κανείς από κάτω καμιά εξυπνάδα. Θα εκτεθεί.

Το μπλογκ αυτό, δεν είναι ο προσωπικός μου νταλγκάς και θα το συνθέσω άμεσα με τον ΠΑΟΚ. Υπήρξε μία υπόθεση Γκαρσία, πολύ σοβαρή η οποία όλοι γνωρίζαμε πως θα έφερνε αντιδράσεις.

Κάποιοι κυνήγησαν τον Δώνη μετά από νίκη μπροστά στα μάτια του μεγαλομετόχου και κάποιοι μπροστά στα μάτια των παικτών στη Μεσήμβρια. Και παικτών των ακαδημιών ήταν εκεί, ενημρωτικά.

Ας ξεχάσουμε πως εγώ είμαι ρεπόρτερ και ας χρησιμοποιήσω την ιδιότητα του οπαδού. Εμένα με ρώτησε κανένας αν γουστάρω να συμπεριφέρονται έτσι σε πρόσωπα θεσμικά; Έγινε κάποιο γκάλοπ μεταξύ οπαδών που να αποφάσισε στο τέλος πως πρέπει να κυνηγηθεί ο προπονητής; Αν αντιδράσω σε αυτές τις συμπεριφορές και αρχίσουν οι εμφύλιες διαμάχες θα φταίω εγώ;

Όλος ο παραπάνω, είναι ο ΠΑΟΚ που ξέρατε και αυτός μαθηματικά θα ολοκληρωθεί άμεσα. Η λαϊκή δημοκρατία της εποχής Ζαγοράκη ολοκληρώθηκε με τα καλά της, αλλά στραβά και πλέον υπάρχει ιδιοκτήτης που δείχνει έμπρακτα πως δεν ήρθε να κοροϊδέψει. Έχεις σχέδιο διάφανο για την ομάδα.

Οι εξηγήσεις που έκανε ακόμη και στη κρίση Γκαρσία, δείχνουν άνθρωπο αποφασισμένο. Θα μπορούσε να λαϊκίσει όπως έκαναν δεκάδες παραγωγοί – επαναστάτες των 200ων ευρώ, αλλά δεν το έκανε. Και καλώς έπραξε.

Προσπαθούν να τον παρουσιάσουν ως έναν άνθρωπο απόμακρο που δεν έχει επίγνωση του τι συμβαίνει και οι σύμβουλοί του, του μεταφέρουν λάθος κλίμα. Εμένα γιατί μου φαίνεται πως του παρουσιάζουν το ακριβές κλίμα;

Την ώρα λοιπόν που ο καφετζής έχει πάρει μικρόφωνο και ωρύεται, ο ΠΑΟΚ απαγορεύει σε παίκτη του να ταξιδέψει στη Νότιο Αφρική επειδή έχει οικονομική θέση και όχι μπίζνες στο αεροπλάνο.

Την ώρα που στον Άρη κάνουν πανστρατιά για να μαζέψουν 60 χιλιάδες ευρώ, εμείς αγοράσουμε ένα πρόγραμμα που μετράει τη συμπεριφορά των παικτών μας και των αντιπάλων, το οποίο κοστίζει 140 χιλιάδες ευρώ.

Την ώρα που στον Παναθηναϊκό κάνουν μεταγραφές Γιαπονέζων και τελειωμένων αργεντίνων που θέλουν να τους ανανεώσουν επειδή πέτυχαν ένα πέναλτι, εμείς πληρώνουμε δέκα ανθρώπους στην Ευρώπη για να μας κάνουν σκάουτινγκ.

Την ώρα που ο Δημητρέλος είναι στο κελί, εμείς μελετάμε το πώς θα γίνει το νέο γήπεδο.

Και αυτή τη στιγμή, οι παραγωγοί – επαναστάτες των 200ων ευρώ, δημιουργούν κλίμα κατά του ΠΑΟΚ συνεχώς. Βρίσκοντας προφάσεις, λέγοντας ψέματα και αναλύοντας δεδομένα που ουδεμία σχέση έχουν με τη πραγματικότητα.

ΥΓ Με τα μάτια μου έχω δει μήνυμα σε τηλέφωνο παράγοντα του ΠΑΟΚ, που ραδιοφωνικός παραγωγός ζητάει από αυτόν δουλειά στη ΠΑΕ. Όταν ο παράγοντας αρνήθηκε γιατί επρόκειτο για μέγα λαμόγιο, αυτός ξεκίνησε τον πόλεμο μέσα από τα ερτζιανά, χαρακτηρίζοντάς τον χυδαία. Κάποιος θα μου πει, γιατί δεν γράφω το όνομα. Δε το γράφω, γιατί γνωρίζω πως το ίδιο μήνυμα το έχουν δει και κεφαλές των συνδέσμων. Και αυτή, είναι δικιά τους δουλειά.

ΥΓ Δεν υπάρχει πιο αδερφίστικη κίνηση, από το να έχεις θέση σε ΜΜΕ και να μη προσπαθείς έστω να μπεις στη θέση αυτού που κρίνεις ή να προτείνεις τι θα έκανες εσύ στη θέση του. Επίσης, δεν υπάρχει πιο αδερφίστικη στάση, από το να κρίνεις κάποιον χωρίς να έχεις σηκώσει το τηλέφωνο να του τα πεις πρώτα κατ ιδίαν.