Τη φετινή χρονιά το αυτοκίνητο θα συμμετάσχει σε δοκιμαστικούς ρυθμούς, γι' αυτό και θα αγωνιστεί σε έξι αγώνες, ενώ την επόμενη χρονιά θα έχει πλήρη εμπλοκή. Το ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει στο Ράλι Σαρδηνίας τον επόμενο μήνα. O επικεφαλής των πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρίας δήλωσε ότι στόχος είναι να κερδίσουν τις Citroën και Ford.
«Η εμπειρία είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούμε σε μικρό χρονικό διάστημα και να βρεθούμε κοντά στους αντιπάλους μας. Οι νέοι κανονισμοί σημαίνουν ότι η διαφορά στην κορυφή είναι μικρότερη από ό,τι άλλη φορά. Θέλουμε να τους… ενοχλήσουμε το γρηγορότερο δυνατό. Μπορείς να σχεδιάσεις την απόδοσή σου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά όχι μια κατάκτηση ενός τίτλου. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να δουλέψεις σκληρά για να βρεθείς όσο πιο κοντά γίνεται στο στόχο σου. Εμάς στόχος μας είναι η κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου», είπε ο Ιαν Ρόμπερτσον.
Για το Mini WRC μίλησε όμως και ο Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, το μεγάλο αφεντικό της Prodrive, που είχε στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής το 1981 με τον Άρι Βάτανεν, ήταν επικεφαλής της ομάδας της δεκαετία του '90, όταν κατέκτησε τρεις τίτλους με τη Subaru, και θεωρεί ότι αυτή την επιτυχία θα συνεχίσει και το Mini WRC.
«Πιστεύω ακράδαντα ότι το νέο Mini WRC θα κερδίσει τη φαντασία της σημερινής γενιάς των φίλων, όπως έχει κάνει ξανά. Μπορώ να το πω αυτό με κάθε ειλικρίνεια και δεν ήμουν ποτέ τόσο εντυπωσιασμένος ή με τόσο ενδιαφέρον από μια νέα είσοδο όπως είδα σήμερα με το νέο Mini WRC», τόνισε.
Ο Ντέιβιντ Ρίτσαρντς θα παραμείνει επικεφαλής της ομάδας, ο Ντέρκ Χoλγουέγκ θα είναι ο επικεφαλής της Mini Μotosport, τεχνικός διευθυντής θα είναι ο Ντέιβιντ Γουίλκοκ, με σημαντική βοήθεια από τον μέντορα του είδους Ντέιβιντ Λάπγουορθ. Τέλος, ο Ρόι Κάμπελ θα είναι ο τιμ μάνατζερ της ομάδας, γνωστός από το ίδιο πόστο που είχε επί Κόλιν Μακρέι.
Πηγή: cityauto.gr