Δεν έγινε αγώνας!
Η δυνατή βροχόπτωση και η διακοπή για δυο ώρες και πέντε λεπτά σημάδεψαν τον αγώνα του Μόντρεαλ στον Καναδά. Η εκκίνηση έγινε με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, το οποίο έμεινε για αρκετή ώρα, ενώ βγήκε και αργότερα για πολλούς γύρους. Στον 25ο γύρο οι άνθρωποι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου αποφάσισαν τη διακοπή και άπαντες, αφού άπλωσαν τις τέντες στο γκριντ, πήγαν στα γκαράζ και περίμεναν να σταματήσει η βροχή, καθώς και την απόφαση της FIA για το αν θα συνεχιζόταν ο αγώνας.
Αυτοκίνητο ασφάλειας μέχρι τα μισά του αγώνα
Τελικά αυτό έγινε, από τη στιγμή που σταμάτησε η βροχή, όμως με το αυτοκίνητο ασφαλείας και πάλι στην πίστα. Αυτό μπήκε στα πιτ για λίγο και βγήκε ξανά μέχρι και τον 35ο γύρο. Έτσι, ο αγώνας έγινε στην ουσία… μισός, με δεδομένο ότι οι πιλότοι έκαναν 70 γύρους.
Δεν υπολόγιζε τον Μπάτον ο Φέτελ
Όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν είχε πρόβλημα να αυξήσει τη διαφορά από τους αντιπάλους του και να οδηγεί την κούρσα. Από εκεί και πιο πίσω έγινε μεγάλη μάχη κυρίως από τις θέσεις 2-6, όπως και για την είσοδο στη δεκάδα. Ο Φερνάντο Αλόνσο είχε πέσει όγδοος και προσπαθούσε να ανακτήσει θέσεις, αλλά δίχως να τα καταφέρει.
Μάλιστα, εγκατέλειψε και τον αγώνα, ύστερα από επαφή που είχε με τον Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός άφησε εκτός αγώνα και τον Λιούις Χάμιλτον, καθώς τον έκλεισε, με συνέπεια να συγκρουστούν και να χτυπήσει ο δεύτερος στον τοίχο. Έτσι, οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν και τις δυο περιπτώσεις, προκειμένου να αποφασίσουν αν θα τον τιμωρήσουν.
Αν γίνει αυτό, τότε θα χάσει τη νίκη, αφού κατάφερε να περάσει τον Φέτελ στον τελευταίο γύρο, ύστερα και από ένα λάθος του Γερμανού, και να δει πρώτος το πέσιμο της καρό σημαίας κάνοντας καταπληκτικό αγώνα, αφού ήταν τελευταίος σε κάποιο σημείο του αγώνα. Από εκεί και πέρα, τρίτος τερμάτισε ο Μαρκ Γουέμπερ, που επίσης έδωσε μεγάλες μάχες για να φέρει αυτό το αποτέλεσμα.
Ο Αυστραλός έχασε θέσεις όταν ξεκίνησε κανονικά ο αγώνας, μετά από μια επαφή με τον Χάμιλτον, όμως κατόρθωσε να ανακάμψει και να περάσει τον Μίκαελ Σουμάχερ στους τελευταίους γύρους. Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πραγματοποίησε ίσως τον καλύτερο αγώνα του από τότε που επέστρεψε στη δράση, βρέθηκε δεύτερος, αλλά απέδειξε ότι η Mercedes δεν έχει τόσο καλό μονοθέσιο όσο οι McLaren, Red Bull.
Πέμπτος ήταν ο Βίταλι Πετρόφ, ενώ πίσω του ήρθε ο Φελίπε Μάσα, που πέρασε τον Καμούι Κομπαγιάσι στη γραμμή του τερματισμού. Ο Ιάπωνας έκανε κι αυτός έναν καλό αγώνα και ήταν δεύτερος μέχρι και τη διακοπή, αλλά στη συνέχεια δεν κατάφερε να παραμείνει εκεί, ενώ στους τελευταίους γύρους αντιμετώπιζε και ένα πρόβλημα με το μονοθέσιό του.
Τέλος την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Αλγκουερσουάρι, Μπαρικέλο, Μπουέμι, με την Toro Rosso να κάνει την έκπληξη, ενώ εκτός αγώνα έμειναν και οι Κοβαλάινεν, Σούτιλ, Χάιντφελντ, Σούτιλ, Μαλντονάντο και ντι Ρέστα.
Η τελική κατάταξη
1 Tζένσον Μπάτον (McLaren-Mercedes) 25
2 Σεμπάστιαν Φέτελ (RBR-Renault) +2.7 18
3 Μαρκ Γουέμπερ (RBR-Renault) +13.8 15
4 Μίχαελ Σουμάχερ (Mercedes) +14.2 12
5 Βιτάλι Πετρόβ (Renault) +20.3 10
6 Φελίπε Μάσα (Ferrari) +33.2 8
7 Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber-Ferrari) +33.2 6
8 Χάιμε Αλγερσουάρι (STR-Ferrari) +35.9 4
9 Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams-Cosworth) +45.1 2
10 Σεμπαστιάν Μπουεμί (STR-Ferrari) +47.0 1
11 Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) +50.4
12 Πέδρο ντε λα Ρόσα (Sauber-Ferrari) +63.6
13 Βιταντόνιο Λιουίτσι (HRT-Cosworth) +1 γύρος
14 Ναρέιν Καθικέγιαν (HRT-Cosworth) +1 γύρος
15 Ζερόμ ντ' Αμπρόσιο (Virgin-Cosworth) +1 γύρος
16 Τίμο Γκλογκ (Virgin-Cosworth) +1 γύρος
17 Γάρνο Τρούλι (Lotus-Renault) +1 γύρος
18 Πολ ντι Ρέστα (Force India-Mercedes) +3 γύροι
Εγκατέλειψε Παστόρ Μαλντονάδο (Williams-Cosworth) +9 γύροι
Εγκατέλειψε Νικ Χάιντφελντ (Renault) +15 γύροι
Εγκατέλειψε Άντριαν Σούτιλ (Force India-Mercedes) +21 γύροι
Εγκατέλειψε Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +34 γύροι
Εγκατέλειψε Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus-Renault) +42 γύροι
Εγκατέλειψε Λιούις Χάμιλτον (McLaren-Mercedes) +63 γύροι
Πηγή: Gazzeta.gr