Έπεσε η σημαία του τερματισμού του φετινού Ράλι Ακρόπολις με νικητή τον Σεμπαστιάν Οζιέ, με διαφορά 10,5 δευτερολέπτων από τον Σεμπαστιάν Λεμπ ο οποίος τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής έδειχνε και δήλωνε εκνευρισμένος που δεν μπόρεσε να κερδίσει το Ράλι Ακρόπολις, χρεώνοντας την ήττα του στην ατυχία που τον ήθελε να ξεκινάει για δύο μέρες από την πρώτη θέση, καθαρίζοντας ουσιαστικά τον δρόμο για τους υπόλοιπους που ακολουθούσαν.
Στην τριάδα βρέθηκε το πρώτο Ford Fiesta με το Nίκο Χίρβονεν ο οποίος έδειξε να το απολαμβάνει, αλλά και εκεί διαφάνηκε κάποιος εκνευρισμός όπως και στον ομόσταυλό του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, που όμως δεν έδωσαν περισσότερες διευκρινήσεις. Φωτογράφησαν σαφώς ωστόσο το τι μπορούν να πάρουν από το αυτοκίνητο που οδηγούν.
Ο Κώστας Στεφανής είναι συνοδηγός αγώνων, βετεράνος του "Ράλι Ακρόπολις" και παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής του MEGA "Traction".Όλοι οι Έλληνες απόλαυσαν ζωντανά αλλά και από την τηλεόραση την τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα με το όνομα “Power Stage” η οποία δίνει στους τρεις πρώτους της κατάταξης από 3, 2 και 1 βαθμό αντίστοιχα. Και εκεί φάνηκε η ανωτερότητα των Οζιέ, Λεμπ και Χίρβόνεν οι οποίοι μοιράστηκαν τους μπόνους βαθμούς.
Στο ελληνικό στρατόπεδο οι Αθανασουλας - Ζακχαίος ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο το φετινό Ράλι Ακρόπολις, μετά την ατυχία της πρώτης μέρας που τους οδήγησε σε εγκατάλειψη, αποζημιώνοντας με τον κόσμο με τα υπέροχα περάσματα που έδειχναν ταχύτητα και εμπειρία και ίδιοι αποζημιώθηκαν κερδίζοντας την πρώτη θέση ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς.
Ολοκληρώνοντας θα πρέπει να πούμε ότι ομολογουμένως το φετινό ήταν ένα επιτυχημένο Ράλι, αποζημιώνοντας ομάδες, συμμετέχοντες και θεατές και φυσικά ανανεώνουμε όλοι το ραντεβού στα ελληνικά βουνά του χρόνου τέτοια εποχή.
Για τη συνέχεια υπάρχει σχεδόν ένας μήνας ανάπαυλα για ανασυγκροτηθούν ομάδες και πληρώματα. Έπειτα ακολουθεί ο 8ος αγώνας του φετινού WRC στη Φιλανδία με το θεαματικό Rάλι των 1000 λιμνών.
ΠΗΓΗ: contra.gr