Μια ακόμα έκδοση για τη γκάμα της 8κύλινδρης Vantage προστίθεται από την Aston Martin ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το οδηγοκεντρικό προφίλ του βρετανικού μοντέλου, τόσο στην έκδοση κουπέ όσο και στην ανοιχτή.

Αν ο πρωταρχικός στόχος είναι η ενίσχυση των πωλήσεων ενός μοντέλου, τότε σίγουρα η «παραγωγή» νέων εκδόσεων με συγκεκριμένο target group και προσανατολισμό είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση. Υπό το πρίσμα αυτό, λοιπόν, η παρουσία της έκδοσης S για την 8κύλινδρη Vantage (για τους πιο μερακλήδες, υπάρχει και η 12κύλινδρη!) αποτελεί μια απόλυτα φυσιολογική κίνηση. Τι διαφορετικό έχει να προσφέρει η εν λόγω παραλλαγή του μοντέλου σε σχέση με την «απλή»; Σχεδιαστικά, κατ’ αρχήν, η S δείχνει και είναι ακόμα πιο… αγωνιστική, χωρίς να στερείται ασφαλώς της κομψότητας που χαρακτηρίζει ολόκληρη την οικογένεια Vantage. Ο πλέον παρατηρητικός θα εντοπίσει με την πρώτη ματιά τους νέους και πιο «χαμηλούς» προφυλακτήρες, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος, τα νέα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και τους ανασχεδιασμένους τροχούς των 19 ιντσών. Μικρού… βεληνεκούς είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με τις σημαντικότερες να αφορούν στις επιγραφές «Vantage S», το νέο τιμόνι και τα ανασχεδιασμένα καθίσματα.

Από εκεί και πέρα τώρα, η σημαντικότερη «δουλειά» κρύβεται κάτω ακριβώς από τις μεταλλικές επιφάνειες της «ειδικής» αυτής Vantage., που εμφανίζεται πιο ελαφριά σε σχέση με την απλή, κατά 30 κιλά. Πιο συγκεκριμένα, ο γνωστός V8 κινητήρας των 4,7 λίτρων, χάρη στις τροποποιήσεις των μηχανικών της Aston Martin στην ανάφλεξη και στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αποδίδει πλέον 436 ίππους στις 7.300 σ.α.λ. και ροπή 490 Nm στις 5.000 σ.α.λ. διαθέτοντας συνη τοις άλλοις και πιο «επιθετική» χροιά χάρη στο… πείραγμα της εξαγωγής. Επεμβάσεις, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του μοντέλου, έχουν γίνει στο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (Sportshift δεύτερης γενιάς), το οποίο είναι κατά 20% πιο «γρήγορο» στη διαδοχή των σχέσεων αλλά και κατά 24 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με εκείνο της «σκέτης» Vantage. Οι λοιπές επεμβάσεις των ανθρώπων της Aston Martin αφορούν στη βελτίωση της κρεμαγέρας –σε αίσθηση αλλά και σε τασχύτητα καθώς οι 3,04 στροφές που απαιτούνταν από άκρη σε άκρη έχουν πλέον γίνει 2,62- στην αύξηση της διαμέτρου των εμπρός φρένων από 355 σε 380 χλστ., στις 6πίστονες δαγκάνες του και στον επαναπρογραμματισμό του ABS και του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος. Το όλο «πακέτο» συμπληρώνεται από τις αναρτήσεις, που πλέον διαθέτουν πιο επιθετική ρύθμιση.

ΠΗΓΗ: 4troxoi.gr