Τα Social media και δίκτυα δεν είναι δημοφιλή μόνο στους χρήστες του Internet αλλά και στις εταιρίες. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορούσαν να μην συμμετέχουν στον νέο αυτό τρόπο ενημέρωσης και επικοινωνίας και έτσι προσπαθούν να έχουνε μια στενή επαφή με τους πελάτες. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι πολλές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν διαφημιστικές εκστρατείες αποκλειστικά μέσω διαδικτύου βάζοντας στην άκρη την διαφήμιση σε έντυπη μορφή.
Η Porsche αποφάσισε να να τιμήσει τους fans της στην σελίδα της στο Facebook η οποία σήμερα αριθμεί 1.327.986 άτομα, με έναν μοναδικό τρόπο. Δημιούργησε μια special έκδοση του αγωνιστικού 911 GT3-R Hybrid το οποίο έχει επενδυθεί με αυτοκόλλητο πάνω στο οποίο έχουνε τυπωθεί τα ονόματα 27.000 ατόμων που πρόλαβαν και δήλωσαν πρώτοι συμμετοχή. Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από έναν 6κύλινδρο 4.0 λίτρων κινητήρα απόδοσης 480 ίππων που συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες 60kW ο καθένας, που παράγουν 163 άλογα και έχουν τοποθετηθεί στον μπροστινό άξονα, και θα εκτεθεί στο νέο μουσείο της εταιρίας στη Στουτγάρδη.
Η Porsche δημιούργησε και ένα video με την διαδικασία επένδυσης του αυτοκινήτου ενώ περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί. Να θυμίσω ότι το Μουσείο της Porsche είναι ανοικτό από Τρίτη έως Κυριακή από την 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα, με είσοδο για τους ενήλικες να είναι στα €8, ενώ τα παιδιά μέχρι 14 ετών δεν πληρώνουν όταν συνοδεύονται από τους γονείς τους.
ΠΗΓΗ: www.autoblog.gr