Σύμφωνα με εκείνο το δημοσίευμα οι επαφές μεταξύ των δύο πλευρών είχαν ξεκινήσει, με τον Γιώργο Μπατατούδη να βρίσκεται, τότε, στο "τιμόνι" του συλλόγου.

Μετά τον "Μπάτμαν", βέβαια, την ομάδα ανέλαβε ο Γιάννης Γούμενος, αλλά φαίνεται ότι είχε προκύψει ενδιαφέρον από Λιβυή νωρίτερα.

Αναλυτικά το δημοσίευμα  (23 Αυγούστου 2002) ανέφερε:

"Σύμφωνα με την αραβική εφημερίδα «Αλ-Κουντς», ο γιος του Καντάφι, Αλ-Σάεντι, ύστερα από επιστολές οπαδών του ΠΑΟΚ στην πρεσβεία της Λιβύης, ανέθεσε στην επιτροπή εξωτερικών επενδύσεων την αγορά μετοχών του ΠΑΟΚ! Παράγοντας του ΠΑΟΚ, που κατά την εφημερίδα ήθελε να κρατήσει την ανωνυμία του, δήλωσε ότι «οι διαπραγματεύσεις έχουν ήδη αρχίσει».

Ο Αλ-Σάεντι Καντάφι είναι ιδιοκτήτης της ποδοσφαιρικής λιβυκής ομάδας Αλ-Ιτιχάντ και απ τις αρχές του 2002 κατέχει το 7% (14.000.000 αγγλικές λίρες) της ιταλικής Γιουβέντους, είναι γνωστός ποδοσφαιριστής και φανατικός φίλος του αθλήματος. Σε μία από τις επιστολές οπαδών του ΠΑΟΚ, αναφέρει η εφημερίδα, που απευθύνεται στον ηγέτη της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι, τονίζεται, «Είσαι Θεός... σε προσκυνάμε... πάρε τον ΠΑΟΚ... ΣΩΣΕ ΜΑΣ».

«Παλιά ιστορία»

Το θέμα Καντάφι δεν είναι μία νέα ιστορία για τον ΠΑΟΚ. Χρονολογείται από την αρχή της συμφωνίας με τη Γιουβέντους. Η πρωτοβουλία των «Μακεδόνων» -μίας από τις ομοσπονδίες συνδέσμων φίλων του ΠΑΟΚ σε όλη την επικράτεια- έβαλε τις διαδικασίες σε μια άλλη τροχιά. Η Γιουβέντους, όμως, με τον Λουτσιάνο Μότζι παίζει τον πιο αποφασιστικό ρόλο ώστε να μπουν οι βάσεις μιας στέρεης συνεργασίας. Η ενεργοποίηση του Μότζι επήλθε με την παρέμβαση του υπευθύνου των υποδομών του ΠΑΟΚ, Ιταλού Σέρτζιο Βάτα. Εκείνο που ζητάει το ουσιαστικό αφεντικό της «Μεγάλης Κυρίας» του ιταλικού ποδοσφαίρου είναι να υπάρξει σοβαρότητα και σεβασμός στην οικογένεια Καντάφι, η οποία κατέχει το 7% των μετοχών της Γιουβέντους.

Η ουσιαστική κίνηση για τη συνεργασία αυτή θα γίνει την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου όταν, σε ιταλικό έδαφος, θα συναντηθεί αντιπροσωπεία του ΠΑΟΚ, με τον Γιώργο Μπατατούδη επικεφαλής, με την πλευρά Καντάφι για την εκχώρηση του 20% του μετοχικού κεφαλαίου της ομάδας της Θεσσαλονίκης. Το τίμημα της εκχώρησης αυτής θα καθοριστεί από τις συζητήσεις. Είναι το μέγιστο ποσοστό που μπορεί να περιέλθει σε μη Ευρωπαίο βάσει της ελληνικής νομοθεσίας και γι αυτό έχει μιλήσει και ο Μπατατούδης, ο οποίος δεν θα είχε αντίρρηση να εκχωρήσει ένα μεγαλύτερο ποσοστό, αλλά αυτό θα ήταν «μη νόμιμο».

Στην ιστορία Καντάφι υπάρχει σκληρή αντίδραση από τους «Βόρειους», την ομοσπονδία συνδέσμων που προέρχονται, κυρίως, από την επαρχία. «Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά η ιστορία μιας κάποιας ποδοσφαιρικής ομάδας, αλλά η ιστορία ενός ολόκληρου λαού. Εκφράζει αγώνες επιβίωσης, διωγμούς γενοκτονίες, προσφυγιά», λένε και προειδοποιούν: «Δεν θα ανεχτούμε κανένα άπιστο σκυλί, κανέναν αλλόθρησκο να μας τα μαγαρίσει». Κι αναρωτιούνται: «Θα γίνει ο Καντάφι θεός και η Τούμπα τέμενος;». Διαπιστώνουν σε άλλο σημείο της ανακοίνωσής τους ότι «δυστυχώς στον ΠΑΟΚ του σήμερα τόσο στη διοίκηση όσο και ανάμεσα στον κόσμο του περίσσεψαν οι άνθρωποι της ευτέλειας, που δεν υπολογίζουν τίποτε άλλο από το προσωπικό τους συμφέρον», συμφωνούν ότι έκλεισε ο κύκλος Μπατατούδη, αλλά θέλουν τη λύση του ΠΑΟΚ ελληνική και ΠΑΟΚτσίδικη κι αυτό γιατί «ο ΠΑΟΚ της προσφυγιάς και της Αγια-Σοφιάς δεν μπορεί να έχει Μουσουλμάνο πρόεδρο, μεγαλομέτοχο ή απλά μέτοχο. Οχι, δεν έχουμε κάτι ιδιαίτερο και δεν είμαστε ρατσιστές με τα μεμέτια. Σε μερικά όμως πράγματα δεν χωράνε συμβιβασμοί. Δεν μπορούν να συνυπάρχουν κάτω από την ίδια σκέπη το ευαγγέλιο με το κοράνι. Ο Αγιος Δημήτριος της Θεσσαλονίκης με το μπλε τζαμί της Βεγγάζης»".