Ο παραδοσιακός ηλεκτρικός σπινθήρας, δηλαδή το μπουζί, αποτέλεσε για περισσότερο από 50 χρόνια την απλούστερη και οικονομικότερη μέθοδο για την έναυση του μίγματος μέσα στο θάλαμο καύσης των κινητήρων.

Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα άλλαξαν ως προς την σύσταση των μιγμάτων και έτσι αποτέλεσε επιτακτική ανάγκη η δημιουργία ενός νέου προϊόντος που θα βελτιώνει και θα μεγιστοποιεί τη λειτουργία των βενζινοκινητήρων χωρίς να φθείρεται μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.

Οι ακτίνες Laser έρχονται το τελευταίο χρονικό διάστημα να διεκδικήσουν μέρος στο μηχανικό σύνολο των σύγχρονων αυτοκινήτων, προσπερνώντας την παραδοσιακή τεχνολογία που ήταν κυρίως για κινητήρες με πτωχά μείγματα.

Ειδικά μετά την τάση για πράσινη και οικολογική συνείδηση, τα laser συμβάλλουν αποφασιστικά προς αυτή την κατεύθυνση. Δηλαδή στη μείωση των εκπομπών των ρύπων.

Σήμερα βλέπουμε αυξημένους ρύπους και αυξημένα οξείδια του αζώτου κυρίως στους παλιούς, αλλά και κρύους καταλύτες.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύσουν μεγάλα ποσά για την τελειοποίηση της τεχνολογίας των λέιζερ. Και το έχουν πετύχει σε ένα μεγάλο βαθμό. Πάνω σε αυτή την τεχνολογία αναγκάστηκαν να δουλέψουν και άλλοι τομείς που εμπλέκονται με το θέμα.